'PSV maakt werk van AZ-smaakmaker Maher'

Gegevens

Auteur:
Klaas Jan van der Veen
Gepubliceerd:
26 juni 2012 om 19:32
Categorie:
Nieuws

'AZ-middenvelder Adam Maher zet na één seizoen op het hoogste niveau mogelijk een stap hogerop. Het talent (19) stond dinsdag gewoon op het trainingsveld in Alkmaar, maar liet vervolgens de deur naar grotere clubs open. PSV overweegt de interesse door te drukken.

"Er is een club die zich heeft gemeld en daar wil ik heen. Ik laat het aan mijn zaakwaarnemer over, maar het kan soms snel gaan", sprak Maher na de eerste training van AZ. Volgens Voetbal International heeft PSV de interesse kenbaar gemaakt in Alkmaar en bij makelaar Sigi Lens.

PSV zou denken aan een bod van zes á zeven miljoen euro. Maher heeft echter nog een driejarige verbintenis bij AZ, dat bovendien voldoende toekomstperspectief ziet. De Alkmaarders verlangen derhalve een hoger bedrag voor de spelmaker.

AZ zou minimaal twaalf miljoen euro willen ontvangen voor Maher. Trainer Gertjan Verbeek weet ook dat clubs diep in de buidel moeten tasten. "Maar dat gaat Ajax niet doen. En PSV kan hem niet betalen", luidde zijn oordeel.

Aankomende wedstrijden
Datum Tijd Team (thuis) Team (uit) Kansen
27-04-2013 18:45
05-05-2013 12:30
05-05-2013 12:30
09-05-2013 18:00
12-05-2013 14:30

Reacties

Om te kunnen reageren dien je ingelogd te zijn.

Inloggen Registeren

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
26-06-2012 om 19:43
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(2)
Reactie

Als hier iemand weer onder zet dat PSV geen koopclub is en het geld op een normale manier binnen haald, stop maar.

Maher is trouwens voor elke club een versterking, maar waarom naar Eindhoven?

Avatar
afbeelding van Nijmegen22
Gebruiker
Geplaatst door Nijmegen22
Datum/tijd
26-06-2012 om 19:45
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Waarom koopt PSV geen verdedigers? Ze hebben aanvallers zat!

Avatar
afbeelding van Janzijnvader
Gebruiker
Geplaatst door Janzijnvader
Datum/tijd
26-06-2012 om 19:46
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Het gaat inderdaad vandaag alleen maar over Ajax en PSV als koopclubs :P

Ik hoop dat Maher nog blijft bij AZ vooral als Martens wordt verkocht valt er dan een leegte op het middenveld. Deze 2 spelers kunnen allebei het verschil maken in een wedstrijd maar 6-7 miljoen voor Maher dat is echt veel te weinig voor zo een talent.

Avatar
afbeelding van RealMadrid
Gebruiker
Geplaatst door RealMadrid
Datum/tijd
27-06-2012 om 03:00
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

oja alleen vandaag ja?
volgens mij kun je beter stoppen met posten want ik moet altijd maar weer lachen met jou. zoveel veel onzin in een paar zinnetjes.

Avatar
afbeelding van jari.vandoorn.5
Gebruiker
Geplaatst door jari.vandoorn.5
Datum/tijd
26-06-2012 om 19:48
Waardering
Positief
(2)
Negatief
(0)
Reactie

Verneuk je reputatie maar weer in 1 dag,
Ze zeggen allemaal PSV een stap hogerop, PSV speelt net als AZ Europa league dus wat is nou een stap hogerop? Met AZ kan je ook strijden om de titel.
Blijf nou maar nog een jaar bij AZ en kijk dan verder naar het buitenland

Avatar
afbeelding van nickyenkelly.schaefer
Gebruiker
Geplaatst door nickyenkelly.sc...
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:00
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Met die stap hogerop wordt niet alleen sportief gekeken maar ook financieel bij psv zal ie tegen t miljoen aan zitten bij az rond de 4 a 5 ton als die dat al verdiend

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
26-06-2012 om 19:53
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(4)
Reactie

Er is ook echt geen enkele logische reden te noemen waarom voor deze jongen PSV een stap hogerop zou zijn.
Alleen Ajax en Feyenoord zouden in principe een stap hogerop zijn, maar die gaan hem allebei niet halen. Te duur en allebei in staat zelf zo'n iemand op te leiden.

Avatar
afbeelding van pbrijder
Gebruiker
Geplaatst door pbrijder
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:28
Waardering
Positief
(2)
Negatief
(0)
Reactie

Voel eens aan je voorhoofd, dat moet volgens mij gloeiend heet zijn, alleen ajax en feyenoord een stap hogerop. Als psv geen stap hogerop is, is feyenoord dat al helemaal niet en ajax is van hetzelfde niveau als psv dus dat is ook geen stap hogerop

Avatar
afbeelding van Cappie
Gebruiker
Geplaatst door Cappie
Datum/tijd
26-06-2012 om 19:57
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Dit bericht staat dan ook tussen haakjes jongens. Dus er is een grote kans dat er weer iemand dit uit zijn dikke duim heeft gezogen en dat andere media (en personen) het dan voor redelijk waar aannemen.

Maher heeft er niets aan om naar PSV te gaan én PSV heeft er niets aan om Maher te halen. Klaar.

Avatar
afbeelding van vanderkolk95
Gebruiker
Geplaatst door vanderkolk95
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:03
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(3)
Reactie

PSV is helemaal geen koopclub en het geld halen we op een normale manier binnen! Ohja de groetjes aan alle huilende ajax fans!!

Avatar
afbeelding van Vlem
Gebruiker
Geplaatst door Vlem
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:05
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(0)
Reactie

Wat wil dat jochie graag meer verdienen, gelukkig is AZ slim geweest en hem een lang contract gegeven. Luister naar iedereen behalve je makelaar.

Avatar
afbeelding van Bredordt
Gebruiker
Geplaatst door Bredordt
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:04
Waardering
Positief
(5)
Negatief
(1)
Reactie

Ja tuurlijk SuperTom.
Alleen Ajakkes en Feyezuid zijn een stap hogerop.
In de laatste 15 jaar is Feyezuid welgeteld precies 1 keer hoger geeindigd dan Peejesvee.
In de laatste 15 jaar is ook al geen enkele club vaker kampioen geworden dan de lampjes.
Ik ben van geen van deze 3 clubs fan, maar met dit soort reacties kun je je beter SuperDom gaan noemen, scheelt maar 1 letter.....

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:10
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Als je met AZ in de EL voetbalt volgend seizoen is alleen een club in de CL een stap hogerop.
Wat heeft Maher aan de afgelopen 15 jaar? Ik zie verder dat je goed bent met taal! Goed hoor!

Avatar
afbeelding van bartm19
Gebruiker
Geplaatst door bartm19
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:20
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

minstens 14 mil anders niet

Avatar
afbeelding van Harry Harskamp
Gebruiker
Geplaatst door Harry Harskamp
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:21
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(0)
Reactie

Hoe stompzinnig kunnen sommige mensen toch reageren. Ajax een koop club . Ogen open oren open goed lezen of luisteren. Het gemiddelde aantal eigen opgeleide spelers bij Ajax die mee hebben gespeeld lag op het respectabele aantal van negen spelers.Vermeer van der Wiel Alderwereld Verthongen Blind Eriksen Anita Jansen niet Ozbiliz de Jong Boerichter.Ach ja je moet maar club blind zijn.Misschien heeft PSV nog ergens een parkeerplaats te verkopen en stinkt de gemeente Eindhoven daar weer in.Slaap lekker.

Avatar
afbeelding van Mr.Mitch
Gebruiker
Geplaatst door Mr.Mitch
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:25
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(0)
Reactie

Eerst Ronnie Stam dan Luciano Narsingh dan weer Adam Maher dat wordt nog druk bij PSV XD
-Mr.MItch

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:33
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

hahaha goshiemeine wat zitten we hier allemaal te zeikeh man.
deze jongen gaat nevernooit naar PSV
ookal ben ik fan van psv
deze jongen aast op het feit dat hij verneukt wil worden op een weize zoals castaignos
punt

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:33
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

wijze .

Avatar
afbeelding van René van der Gijp
Gebruiker
Geplaatst door René van der Gijp
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:33
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Toen ik het zag staan over Adam Maher was ik erg verheugd. Wat een fantastisch aankoop zou het zijn. De grootste talent waarover Nederland beschikt wilt naar PSV, en PSV wilt hem. En al die huilie - huilie uit de 020 kamp die niet kunnen uitstaan dat PSV weer een topspeler binnen haalt moeten elkaar lekker gaan troosten. Met het verkoop van Manolev, Tiovonen, Engelaar, issakson(salaris) beschikt PSV over een ruim budget. Alleen ben ik erg benieuwd wat er met Wijnaldum gaat gebeuren, hij weigert op de rechtsbuiten positie te spelen en ambieert de nummer " 10 " positie. En Jermain Lens? Hij begon eindelijk z'n draai te vinden. Maar een kans als deze kan je niet laten glippen. Een meer dan waardige vervanger van Ola.

Avatar
afbeelding van Mosam
Gebruiker
Geplaatst door Mosam
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:07
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

huilie - huilie van het lachen ja

ik hoop nog veel reacties van jou te lezen

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:35
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

dat is waar maar ik zou em ook graag zien komen maar toch denk ik niet dat die komen zal. ik denk dat dit ooit eens hardop geroepen is en de media er nu bovenop zit

Avatar
afbeelding van bobbys49
Gebruiker
Geplaatst door bobbys49
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:37
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

2 weken nederlands elftal en ook al capsones, gaan allemaal ten onder aan geld.

Avatar
afbeelding van bobbys49
Gebruiker
Geplaatst door bobbys49
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:39
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

En van der Gijp heel nederland lacht om jou.

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:42
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Waar speelt die Depay eigenlijk dan? dat is toch ook een groot talent? Dacht dat dat ook een middenvelder was, beter geven ze zo'n jongen een keer de kans.

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:49
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

haha nou superdom die zal dit seizoen doorbreken en staat er als mertens de kleine dwerg met 20 goals en 14 assists of wat was et (?) naar t buitenland vertrekt

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:52
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

je wil op een hele omslachtige manier duidelijk maken dat dit een buitenspeler is, of niet?

Avatar
afbeelding van Ben
Gebruiker
Geplaatst door Ben
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:50
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

k blijf het alleen maar jammer vinden dat de betere spelers altijd maar weer naar het buitenland vertrekken. Kan iemand me vertellen hoe dat komt? Buiten de EG zou ik nog theoretisch begrijpen, maar waarom zijn belasting tarieven in andere EG landen zoveel gunstiger? Overigens wens ik Maher het allerbeste. Waarom dat onderlinge gekissebis van supporters van de topclubs? Begrijp er niets van. Kijk het liefst naar het mogelijke succes van mijn eigen club en misgun een ander neits.

Avatar
afbeelding van Ladana
Gebruiker
Geplaatst door Ladana
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:51
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

God wat een haat en jaloezie hier.. kun je niet gewoon van voetbal en club houden zonder andere te haten, vind het leuk voor PSV dat Maher komt..echt een topspeler. Verheug me zeer op aankomend seizoen!

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:52
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Nee FC Dordrecht is een stap hogerop joh!!! Toch Bredordt???
Weer Feyenoord en Ajax erbij betrekken!!! en wat heeft de afgelopen 15 jaar hier mee te maken???
Is mischien voor jouw wel belangrijk die afgelopen 15 jaar! Het is geloof ik 10 jaar geleden dat dat clubbie waar jij fan ben in de eredivisie uitkwam! Kan ergens je frustratie dus wel begrijpen...
succes he volgend seizoen, op vrijdag in je BIER competie.. Over superDom gesproken hahaha

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:56
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

ja depay is een buitenspeler.
maar maher komt niet dus laten we ons niet verheugen op zn komst (denkik)

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:56
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

O ja Bredordt neem janzijnvadertje mee! die lult net slap als jij

Avatar
afbeelding van Joske
Gebruiker
Geplaatst door Joske
Datum/tijd
26-06-2012 om 20:59
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(1)
Reactie

kopen kopen koopavond. 7 dagen per week geopend. de PSV-markt

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:01
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

ik ruik jaloezie vanuit de westkant...

Avatar
afbeelding van the champ
Gebruiker
Geplaatst door the champ
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:33
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

volgens mij is ajax zeker 3 stappen hoger en feyenoord toch ook wel 1a2 stappen hoger.
psv moet zien dat ze bij belgie worden in gedeeld en dan hopen dus heel veel hopen!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
afbeelding van dj gino
Gebruiker
Geplaatst door dj gino
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:35
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

hallo psv leiden jullie zelf ook spelers op. Dit is toch niet leuk meer. Over een paar jaar hebben jullie weer een schuldenlast en moet er weer een geldschieter komen.

Avatar
afbeelding van Hagel
Gebruiker
Geplaatst door Hagel
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:36
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Laat PSV maar kopen wat ze willen. Wordt de druk alleen maar groter. Ik dacht dat ze twee seizoenen geleden zeiden dat ze geen beleid meer voeren dat gericht is op Champions League voetbal. Dit lijkt er toch aardig op. Daarnaast heeft PSV Maher helemaal niet nodig. Prioriteit ligt in de achterhoede lijkt mij. Ik vind Maher een ontzettend groot talent alleen het is niet verantwoordelijk om hier uiteindelijk 8 miljoen voor te betalen.

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:44
Waardering
Positief
(1)
Negatief
(0)
Reactie

ja vind ik ook. psv kan maher niet gebruiken.
ja jullie altijd met je talenten opleiden. wat kan het mij schelen dat we minder talenten opleiden dan ajax of feyenoord
die hebben een betere jeugdopleiding inderdaad.
maar wij hebben wel degelijk een jeugdopleiding.
jullie zullen ze wel niet kennen maar locadia, koch, depay, najah, bertrams en ritzmaier zijn echt goeie talenten die nog wel komen.

Avatar
afbeelding van Vincypoo
Gebruiker
Geplaatst door Vincypoo
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:52
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Hahaha psv is niet meer serieus te nemen. Volgend seizoen weer vele miljoenenaankopen en weer champions league missen hopelijk. Ik gun het als Feyenoorder Ajax tegenwoordig veel meer dan PSV; nog meer overheidsgeld voor 't clubje uit Eindhoven? :)

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 21:59
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

waar zit jou verstand..?
overheidsgeld?
geld van dzudszak, afellay, maza, en straks engelaar, manolev, toivonen en lens ook denk ik zul je bedoelen

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:09
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Je weet zelf ook wel, dat die spelers bij elkaar lang geen 20 miljoen hebben opgeleverd. Het is waar dat die aankopen niet totaal zijn gefinancierd van het geld wat de grond op bracht. Maar het is wel degelijk gebruikt daar voor.
Overigens heeft PSV dit geld natuurlijk niet zomaar gekregen.

Avatar
afbeelding van love football play football
Gebruiker
Geplaatst door love football p...
Datum/tijd
29-06-2012 om 18:29
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Helemaal mee eens. ik ben Ajacied maar gun feyenoord en az veel meer als psv.
psv kaapt de goeie spelers bij de clubs met weinig geld weg om vervolgens nog lager te eindigen.

Avatar
afbeelding van geert.mennink
Gebruiker
Geplaatst door geert.mennink
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:07
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Leuke speler maar 12 miljoen is 8 teveel....

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:13
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

uuuhhhh sorry Lennard zal je even uit die droom helpen!!!
Afellay en dzudsak zijn al 2 jaar weg!!
Wie komt er dan voor Engelaar?? die zit al een jaar op de bank! Lens hebben ze vorig jaar gekocht ( van de overheids centjes!!! Of heb je vorig jaar in een grot gezeten en het nieuws niet gelezen?? ) Die gaan ze dit jaar echt nog niet weg doen. Dan hou je Manolev en Toivonen over! Die met zijn 2 nog geen 6 Miljoen waard zijn!! Nou ja mischien dat overheid dit jaar nog wel een keer wil sponsoren? Kijken of het dit jaar wel lukt met al die aankopen!! Vorig jaar was het Flop in ieder geval..

Avatar
afbeelding van pbrijder
Gebruiker
Geplaatst door pbrijder
Datum/tijd
26-06-2012 om 23:09
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Als je dingen gaat vertellen, moet je wel de de informatie goed weten. van wat jullie overheidsgeld noemen maar in principe het meeste is opgeleverd met de verkoop van spelers zijn gehaald: mertens, strootman, matavs, wijnaldum, willems, derijck. Als ik hier zo bekijk zie ik de naam lens niet in staan en weet je hoe dat komt, omdat hij al eerder gekocht was voor 3 miljoen met marcellis (wat trouwens stom is dat ze die hebben weggedaan). Ik hoop dat je nu eerst je bronnen onderzoekt voordat je weer zulke onzinnige berichten gaat typen. verrekte mafkees

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:15
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

dzudszak 14 miljoen maza 3,5 afellay 1,5 (iig weet niet precies ) en dan zit je op 19 excl bonussen en toivonen sws 9 miljoen.
dusja we hebben als ik dat zo ongeveer bereken nog geld zat hahah maar waar maak ik me ook druk om.
als ze maar kampioen worden

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:18
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

oke ik reken wat ruim mischien maar mag ik je erop wijzen dat lens er al een seizoen speelde op t moment dat psv zn stadion verkocht ?

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:20
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Dat was 2 jaar geleden! Of denk jij dat ze daar in Eindhoven dat geld nog steeds hebben??
Dan ben jij een geweldig reken wonder hoor! Waar hadden ze vorig jaar dan ineens die overheid centjes voor nodig? Blijf er maar in geloven! en inderdaad waar maak je druk om! Kampioen worden ze toch niet!

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:20
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

en volgens mij zijn 18 goals voor een aanvallende middenvelder aardig wat.
dan mag t een overschatte klootzak zijn die ik niet mag zelfs als psv fan , psv kan er makkelijk 10 miljoen uit halen maar wat maken die centen uit toch ?

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:22
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

haha ja ik geloof dr wel in hoor waarom zou ik niet in mn club geloven?

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:25
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(1)
Reactie

haha oke dan was t 2 jaar geleden wat kan mij t verotten stomme kutgeld

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:26
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Loopneus!! Steek jij neus lekker andere zaken!
Probeer niet mee te lullen over iets waar de geschiedenis niet van weet!
Bredordt loopt altijd te zeuren over Feyenoord en Ajax!
Jij SuperDOm om hier op te reageren!
Krijg Loopneus joh!!! Sukkel....

Avatar
afbeelding van Darfcdenhaag
Gebruiker
Geplaatst door Darfcdenhaag
Datum/tijd
26-06-2012 om 23:07
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Martin38
Ben je op je achterhoofd gevallen, jij steekt je neus toch ook in andermans zaken.
Lees de reactie van Loopneus maar door, en rustig en meerdere keren dat jij het ook nog begrijpt.
Denken voordat je je bek opentrekt.

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 23:28
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(1)
Reactie

Heb je nog zo`n mafkees!
heb ze darf mischien iets te hard laten vallen bij zijn geboorte???
Waar bemoei je mee sukkel! gefrusteerd dat je niet mee mog met ohoh cherso ofzo!
Denk zelf eens na voordat jij bek opentrekt lulletje....

Avatar
afbeelding van SuperTom
Gebruiker
Geplaatst door SuperTom
Datum/tijd
27-06-2012 om 00:19
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Jongens hoe vaker jullie SuperDom gebruiken hoe vereerder ik me voel!

Avatar
afbeelding van Lennard de Blaeij
Gebruiker
Geplaatst door Lennard de Blaeij
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:27
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

haha mooi dit

Avatar
afbeelding van martin38
Gebruiker
Geplaatst door martin38
Datum/tijd
26-06-2012 om 22:31
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Ja dit vind ik ook hahahaha

Avatar
afbeelding van lastigeman
Gebruiker
Geplaatst door lastigeman
Datum/tijd
26-06-2012 om 23:54
Waardering
Positief
(2)
Negatief
(0)
Reactie

Stop nou eens met dat jaloerse gedoe op PSV. Ze hebben de afgelopen jaren net zo veel geld gekregen voor spelers als ze gekocht hebben. Je kan de bedragen erop natrekken, ook zonder de gemeente was het geld voor de transfers er geweest want het bedrag van de gemeente MOCHT niet voor transfers worden gebruikt. Bovendien hebben Ajax en Feyenoord helemaal niks met dit bericht te maken volgens mij? Ik zie alleen PSV en AZ. Dus als je zo nodig als subjectieve supporter wilt reageren, hou dan lekker je eigen club er buiten. Of ze nou wel of geen kampioen worden, huilen doe je later pas. Daar komt bij dat Ajax nog zoveel talenten kan opleiden en in de basis hebben staan, ze hebben dit decennium toch met afstand het meeste geld uitgegeven aan bankzitters... Ik ben blij voor ze dat ze het goed doen, maar denk na voordat je reageert sukkels

Avatar
afbeelding van giovanni0492
Gebruiker
Geplaatst door giovanni0492
Datum/tijd
27-06-2012 om 00:03
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

ik zeg eerlijk ik vind het een goede speler groot talent alleen vind ik hem die 12miljoen niet waard dan zou ik eerst de verdediging verbeteren van psv fan

Avatar
afbeelding van Semso043
Gebruiker
Geplaatst door Semso043
Datum/tijd
27-06-2012 om 00:31
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Ajax jeugdopleiding? boilesen aldeweireld vertonghen ozbiliz de jong en eriksen zijn allemaal pas op hun 16e naar a'dam gehaald dus vind niet dat hun die spelers hebben opgeleid...
daarnaast komt PSV al jaren verder in de EL dan ajax en feyenoord als ze weer eens de groepsfase van de champions league niet overleven....
dszudsak is voor 14 mil de deur uitgegaan en sparen ze met de salarissen van engelaar en isakson wel geteld 4 miljoen toivonen die kan voor 10 miljoen de deur uit labyad voor 3.5 naar sporting en manolev voor 3 die zijn zaken zijn alle 3 al bijna rond en is bijelkaar geteld dat is bij elkaar geteld 23,5 miljoen en lens is niet van overheidsgeld gekocht die speelt al 2 jaar bij psv...
in de verdediging zijn ze zich ook aan het versterken met deens international jorgenshen zanka komt voor 0 euro omdat ze contract afliep en halen ze nog een rechtsback dan zal nog luciano narsingh als vervanger voor labyad komen en van Bommel hebben ze voor toivonen eerlijk gezegd denk ik ook niet dat maher gaat komen maar ik druk je even met de neus op de feiten fijna nacht!

Avatar
afbeelding van vblade
Gebruiker
Geplaatst door vblade
Datum/tijd
27-06-2012 om 13:34
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Doedelzak is ook al een tijdje weg en zijn geld is gebruikt voor andere spelers te halen die kan je dit jaar niet meer meetellen. Alle andere die je op noemt zijn er nog steeds aangezien het nog niet rond is en vangen dus nog steeds salaris eerst maar eens zien of ze echt weg gaan . Ook de verdediger en van van Bommel kosten niets als aankoop maar wel als salaris.

Dus tot nu toe niemand verkocht (labyad moet je nog maar zien of je er wat voor krijgt ) en dus geen salaris verminderingen maar wel al 2 nieuwe aankopen die salaris kosten. Je rekent jezelf al rijk maar laten we eerst maar eens zien of de spelers wel echt weg gaan daarna kan je gaan rekenen hoeveel gemeente geld je nog over hebt om mee te frauderen.

Avatar
afbeelding van vblade
Gebruiker
Geplaatst door vblade
Datum/tijd
27-06-2012 om 13:24
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

@ lastigeman als jij denkt dat ze de spelers ook hadden gehaald zonder het geld van de duitse bank waar de gemeente het geld heeft moeten lenen om een nutteloos stuk grond te kopen dan heb je het goed mis.

Ze hebben de lening aangevraagd met het excuus dat als ze het niet zouden krijgen ze geen topclub meer zouden zijn en dat zou zogenaamd slecht zijn voor het nederlandse voetbal. Met andere woorden had de gemeente nee gezegd dan hadden ze het geld voor de spelers moeten gebruiken om hun bodemloze put te dichten net zoals bv Feyenoord heeft moeten doen en elke andere club in nederland. Tevens hadden ze dan ook niet de 20 miljoen uit het bedrijfsleven gehad om samen met de 14 miljoen van doedelzak de spelers van te halen.

Hoe dan ook geen gemeente geld , geen geld van bedrijfsleven, geen spelers simpel reken sommetje zelfs voor jou.
Wat ik me wel afvraag is hoe ze het evrder gaan regelen want de afspraak was idd dat ze het geld niet mochten gebruiken voor spelers ( indirect toch gedaan) en geen begroting mochten maken met CL voetbal en flinke bezuinigingen. Halverwege het seizoen komen ze er achter dat ze toch CL moeten halen omdat er anders ontslagen gaan vallen. Ook is het erg opvallend dat er ondanks dat er zoveel mensen werden verkocht er maar 200.000 werd bezuinigd op salarissen precies het bedrag dat ze moeten aflossen aan de duitse bank ( via gemeente) en dus eigenlijk niets bezuinigen . Leuker is nog het feit dat ze zelfs de bonussen hadden verhoogt met als smoes het te betalen van het behaalde CL geld ( niet gelukt dus) . Waar in dit hele fraude stinkende zaakje zijn dan de bezuinigingen die moesten plaats vinden van de gemeente?

En nu weer gaan ze vrolijk door met aankopen en idd ze verkopen ook spelers maar zouden ze dat geld niet moeten gebruiken om te bezuiningen en het zwarte gat te dichten in de begroting in plaats van spelers te halen of denken ze dat ze Barcelona zijn?

Avatar
afbeelding van lastigeman
Gebruiker
Geplaatst door lastigeman
Datum/tijd
28-06-2012 om 01:47
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Ik ben bang dat je mij bij deze gelijk geeft kerel;) Ik zeg namelijk alleen dat ze het geld niet hebben gebruikt voor transfers, dus voordat jij mij aan de kant probeert te schuiven als een of andere onopgeleide ran debiel, zou ik eerst eens even zelf nauwkeurig leren lezen. Dus bij deze nog een keer speciaal voor jou kereltje: ze hebben het geld niet gebruikt om spelers te halen. Het klopt inderdaad dat ze het hebben gebruikt om het gat te dichten en op deze manier geen spelers hoeven te verkopen. Ze hoefden nu ook niet per direct de salarissen naar beneden te gooien, iets wat anders wel het geval was! Om jou de situatie nog wat helderder voor ogen te geven betrof het een lening, op den duur zal de gemeente dus meer uit de investering halen. Bovendien, en dat zie jij niet in, hebben ze een begroting gemaakt op basis van het feit dat je gemiddeld eens in de drie jaar vCL/CL haalt. Dat is ingegaan vanaf het moment dat de gemeente het bedrag in de club heeft gepompt. Ben blij dat je uiteindelijk zelf toegeeft dat het niet gebruikt is voor het halen van spelers, je lijkt toch nog iets te hebben opgepikt. Dit jaar ziet het ernaar uit dat ze meer geld van transfers krijgen dan voor transfers, dus ik raad jou aan voortaan jezelf wat beter in te gaan lezen voordat je een ondoorgronde reactie plaatst;)

Avatar
afbeelding van vblade
Gebruiker
Geplaatst door vblade
Datum/tijd
28-06-2012 om 09:37
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Je kan draaien en keren hoe je het wilt indirect is het gebruikt om spelers te halen. Zonder het geld van de lening hadden ze het gat niet kunnen dichten en hadden ze het transfer geld moeten gebruiken om het gat te dichten. aangezien ze het geld konden lenen konden ze het transfergeld gebruiken voor de spelers . Dus hoe dan ook het gemeente geld heeft ervoor gezorgd dat ze de transfer konden halen en is dus wel degelijk indirect gebruikt om spelers van te halen.

En de lening stinkt aan alle kanten ze kopen een stuk grond waar een stadion op staat en dus waardeloos is zolang het stadion erop staat. Dan zou Psv failliet moeten gaan het stadion moeten slopen en dan pas hebben ze wat aan het stuk grond. Dus zoalng Psv bestaat hebben ze niets aan het stuk grond en halen ze een minimaal bedrag binnen aan rente . Geen mens , bedrijf of club ter wereld krijgt zo een lening , het is gewoon een vertekende vorm van gemeente hulp tis alleen jammeer dat Psv het niet wilt toegeven aangezien bijna elke club in nederland ooit wel eens is geholpen met gemeentegeld.

Ja ook ajax bij de bouw van het stadion heeft de gemeente geld gegeven in ruil voor 50% van het stadion helaas kan ajax dat niet voor heel weinig rente terug kopen iets wat Psv wel kan.

Avatar
afbeelding van loopneus
Gebruiker
Geplaatst door loopneus
Datum/tijd
27-06-2012 om 20:07
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

@martin38 Hou nou eens op man, iedereen is tegen je, en jij blijft maar volhouden dat je gelijk hebt, Nogmaals je bent SuperDom.

Avatar
afbeelding van René Dekkers
Gebruiker
Geplaatst door René Dekkers
Datum/tijd
27-06-2012 om 20:13
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Precies VBLADE. De spijker op zijn kop. Eerst bezuinigen (zoals beloofd en iedereen weet: beloftes moet je nakomen), dan pas kun je verder gaan kijken tijdens deze economische crisis. Eerst orde op zaken stellen ipv je supporters hun hoofdjes op hol brengen. Advocaatje zal een flinke slok op de borrel kosten. (Doet niets voor niets). Van Bommel zal ook niet voor een schijntje voor PSV gaan spelen, al is zijn beweegreden vrij dubieus te noemen (wil nl. trainer van PSV gaan worden in de toekomst, dus van tevoren ff kriebelen in het zuidelijke warme nestje).
Het is allang bekend dat PSV Maher niet kan kopen zolang er geen andere topspelers zijn verkocht. Zouden ze in dat geval erop vooruit gaan? Denk het niet. Maher is nog geen Toivonen, maar die laatste wil je weer niet behouden, omdat hij niet in de EL wil spelen. Wat een vreugd in Eindhoven!

Avatar
afbeelding van lastigeman
Gebruiker
Geplaatst door lastigeman
Datum/tijd
28-06-2012 om 01:49
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

En hier ben ik het inderdaad wel mee eens. Ze zullen voor dit jaar eerst orde op zaken moeten stellen, maar Brands geeft zelf al aan dat er geen spelers gekocht worden voordat er verkocht is. Kortom, stoppen met huilen, hij doet wat jullie willen.

Avatar
afbeelding van De Barbaar
Gebruiker
Geplaatst door De Barbaar
Datum/tijd
28-06-2012 om 09:31
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

AZ kan wel een heleboel willen, maar dat bedrag kunnen zij alleen maar vragen als zij het salaris van Maher op een vergelijkbaar niveau kunnen brengen of iets wat in die richting gaat. De rechter zal echt positieverbetering voor laten gaan als hij bij PSV een miljoen en bij AZ 2 ton kan verdienen. Maar al met al blijkt maar weer eens dat PSV er geen been inziet dit soort kinderen het hoofd op hol te brengen terwijl het erg lelijk en verontwaardigd doet als er 1 talent van PSV naar een andere club overloopt. Iedere jeugdvoetballer die goed is, moet direct bij PSV weg. Kies voor Feyenoord of Ajax, bij PSV koopt men alleen en krijgt de jeugd nauwelijks kans.

Avatar
afbeelding van vblade
Gebruiker
Geplaatst door vblade
Datum/tijd
28-06-2012 om 09:43
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

@ barbaar wees daar niet te zeker van dat de rechter positieverbetering voor laat gaan.
Az speelt al een tijdje mee om het kampioenschap en is altijd in de hogere lijsten te vinden speelt net als Psv uefa cup en is dus redelijk gelijkwaardig als club geworden.

Tevens denk aan Bas Dost die kon van heereveen (leuke middenmoter) naar Ajax kampioen van het jaar daarvoor en dat werd ook niet gezien als positieverbetering, Meer salaris betere spelers en cl voetbal was niet genoeg om hem gelijk te geven.

Avatar
afbeelding van sander.vandermeulen.52
Gebruiker
Geplaatst door sander.vanderme...
Datum/tijd
28-06-2012 om 14:36
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

PSV is hard op weg de Feyenoord methode te hanteren als het op geld aan komt.

Heel veel kopen en dan hopen op champions leage. Dit kan je een paar jaar volhouden maar als successen uitblijven heeft PSV een groot probleem.

Het is namelijk ook zo dat alle investeringen (gehaalde spelers)van vorig jaar in waarde gedaald zijn. Daarom mijn respect voor AZ die zaten helemaal aan de grond en hebben volledig op eigen kracht weer het gewenste subtop/top niveau gehaald van een paar jaar geleden.

Avatar
afbeelding van deroodwitte
Gebruiker
Geplaatst door deroodwitte
Datum/tijd
28-06-2012 om 14:45
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Psv is een topclub ,dat is helaas wat topclubs doen ,wen er maar vast aan zal altijd zo blijven !!!
Binnehalen die handel !!!

Avatar
afbeelding van chielkema
Gebruiker
Geplaatst door chielkema
Datum/tijd
28-06-2012 om 19:12
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

halen ze maher niet halen ze een ander weg bij psv alleen verwacht ik dat psv met lege handen zal staan AZ verkoopt hem niet voor een maar duizend maar vraagt zeker 5 of 6 mil om van het gezeik af te komen ja of ze willen wijnaldum op gegeven moment ruilen dan zal AZ het miss doen.

Ik vind het Respectloos naar AZ en Arrogant hij voelt zich al te goed! hij moet zo doorgaan dan hoeft hij niet meer terug te komen in Alkmaar!

Avatar
afbeelding van chielkema
Gebruiker
Geplaatst door chielkema
Datum/tijd
28-06-2012 om 19:18
Waardering
Positief
(0)
Negatief
(0)
Reactie

Daarbij komt ook nog Dat ze /Narsingh ook willen Psv is een domme club met no hersens ze denken niet na en kopen kopen kopen bij Ajax AZ en Feyenoord doen ze geen domme dingen.

Psv Supporters neem een voorbeeld aan AZ kijken voor hoe weinig geld zij spelers kopen! jullie maken de PSV spelers onzeker ga wijnaldum nu eens een fucking goede kans geven! Koop eens een goede keeper wat heb je aan Waterman en Isaksson?.

Serieus verkoop Engelaar en van bommel hou op met deze onzin en ga fucking voetballen jullie bakken er niks van al een paar jaar niet meer.

Volgend Seizoen word Ajax of AZ kampioen deze twee teams gaan het volgend seizoen maken!