Feyenoord verlengt voor vijfde en waarschijnlijk laatste seizoen met hoofdsponsor
EuroParcs staat ook volgend seizoen op het shirt van Feyenoord. De Rotterdammers bevestigen via de officiële kanalen dat het contract met de hoofdsponsor met één jaar is verlengd.
EuroParcs is sinds het seizoen 2019/20, eerst als Droomparken, de hoofdsponsor van Feyenoord. Algemeen directeur Dennis te Kloese is blij met de langere samenwerking. "Feyenoord en EuroParcs blijken al jaren een prima combinatie te zijn. Feyenoord draagt in ruime mate bij aan de commerciële doelstellingen van EuroParcs. Dat deze resultaten leidend zijn voor een verlenging van nog een jaar is heel prettig, ook al omdat de relatie al jarenlang heel prettig is", aldus de algemeen directeur op de clubsite.
Komend seizoen wordt 'in principe' wel het laatste jaar van EuroParcs als hoofdsponsor van Feyenoord, zo meldt Andries Bruil, board member bij het bedrijf. "Wij kijken enorm uit naar het vijfde seizoen, maar tevens is het besef daar dat het goed is om met onze marketingstrategie na deze lange periode een deels andere koers te gaan varen. Maar we zullen vast als strategisch partner aan Feyenoord verbonden blijven."
Feyenoord 🤝 @europarcsnl +1
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) April 4, 2023
EuroParcs ook komend seizoen hoofdpartner van Feyenoord.