
Praat mee op VP: Go Ahead Eagles - Noordwijk
Go Ahead Eagles neemt het in de kwartfinale van de KNVB Beker op tegen Noordwijk. Het duel vangt aan om 21:00 uur, volg de wedstrijd hieronder in de live-omgeving van VoetbalPrimeur en praat mee!

Go Ahead Eagles neemt het in de kwartfinale van de KNVB Beker op tegen Noordwijk. Het duel vangt aan om 21:00 uur, volg de wedstrijd hieronder in de live-omgeving van VoetbalPrimeur en praat mee!





Wow, echt bizar om al die reacties te zien van die extreem gefrustreerde ajaciedjes met uiteraard zielepiet Dick Schoenaker voorop. En dan met z'n allen roepen dat PSV-ers Calimero's zijn. De ware Calimero's staan weer eens duidelijk op in dit topic.
Persoonlijk mis ik ze niet, ik hoef niet zo nodig vertegenwoordigd te worden door noord Afrikaanse moslims. Hebben ons land weinig goeds gebracht, om het zacht uit te drukken. Ik heb meer affiniteit met prettige Surinaamse Nederlanders zoals Gullit, Reiziger of Dumfries.
Mooi hoe zijn goals in De Klassiekers jou nog zo’n enorme pijn doen, muzaadje! 😂😂😂🥳🥳🥳✌🏼✌🏼
Ik had hem heel graag naar Eindhoven zien komen. Dat hij nu voor zijn eigen ontwikkeling kiest en daarom bij FCT verlengd zegt genoeg. Kiezen wat het beste is voor je eigen ontwikkeling en daarom verlengen, dat siert hem en laat zien dat geld niet alles is. Zouden meer jonge talenten een voorbeeld aan kunnen nemen.
De cirkel is rond. Nooit doorgebroken als speler en dan als jeugdtrainer bij PSV gaan werken. PSV, de club waar talenten ook niet doorbreken ;-)




