
Praat mee op VP: De Graafschap - FC Den Bosch
De Graafschap treedt in de Keuken Kampioen Divisie aan tegen FC Den Bosch. Er wordt afgetrapt om 20:00 uur, volg de wedstrijd hieronder in de live-omgeving van VoetbalPrimeur en praat mee!

De Graafschap treedt in de Keuken Kampioen Divisie aan tegen FC Den Bosch. Er wordt afgetrapt om 20:00 uur, volg de wedstrijd hieronder in de live-omgeving van VoetbalPrimeur en praat mee!





Dat was ontzettend gave foto? Welke kritiek kan je daarop hebben?
Hoe de grootste kwal in de voetballerij zich nog verder kan verlagen hahaha
Goede reden dus. Iedereen hier van de week alweer janken om de VS en Trump. Van mij mag Trump wel even 4 jaar de plek van Jetten overnemen en schoon schip maken. Daarna wel weer oprotten naar Amerika aub ;-)
Wat een schande is, is dat de fans maanden hebben moeten wachten en pas het goede nieuws ontvingen nadat er een nieuwe leiding is gekomen. Allemaal vanwege de vriendjespolitiek en omdat Te Kloese bang was om zijn eigen baan te verliezen bij het ontslag van Van Persie. Van Persie had al in februari ontslagen moeten worden. En eigenlijk zelfs nooit aangesteld moeten worden. Het bewijs was al hoe erg de Heerenveen-spelers liepen te juichen na de overwinning vlak na het vertrek van Van Persie. Een absoluut icoon als voetballer, maar totaal ongeschikt als coach
Wat een gekken daar in Eindhoven. Totaal respectloos bod. Moet je direct helemaal mee stoppen. Gewoon geen zaken mee doen. Minimaal het dubbele.




