
PSV verwelkomt nieuwe partner en speelt komend seizoen met mouwsponsor
PSV heeft er een opvallende nieuwe partner bij: radiozender JOE wordt vanaf 1 juli Official Music Partner én mouwsponsor van de Eindhovenaren. Het logo van de zender, bekend om muziek uit de 70s, 80s en 90s, prijkt komend seizoen op de mouw van het shirt.
De samenwerking, die minstens een jaar duurt, draait niet alleen om zichtbaarheid. Muziek en voetbal worden actief met elkaar verbonden via muzikale activaties en beleving rondom wedstrijden. Volgens Mark de Deugd, marketingdirecteur van JOE, is de link snel gelegd. "Bij voetbal en muziek denk je aan beleving, feest, zingen en emotie. Het gejuich na een goal is net zo intens als het meezingen met een grote hit. Dat gevoel en die verbondenheid is wat we met deze samenwerking willen versterken."
Ook Frans Janssen, commercieel directeur van PSV, ziet veel kansen. "JOE staat net als PSV midden in de samenleving. Deze samenwerking geeft ons de mogelijkheid om supporters op en rond wedstrijddagen nóg meer te laten beleven."
Check de nieuwste aflevering van #DoneDeal over een mogelijk onverwachte Feyenoord-klapper, de targets van Ajax en de voorhoede van PSV!