Meijer ontkent opzet bij handsbal

    Meijer ontkent opzet bij handsbal

    "Hij kopt hem tegen mijn arm aan. Volgens de regels een penalty. Ik doe het natuurlijk niet opzettelijk, maar dat maakt blijkbaar niet uit", gaf Meijer uitleg tegenover RTV Gelderland ten aanzien van de toegekende penalty.

    De inzet van de Superboeren werd niet beloond. Directe degradatie is volgens de middenvelder echter te voorkomen. "Daarna waren we even van slag maar we hebben ons hersteld. We hebben enorm veel strijd geleverd maar het zat ons niet mee. Met nog drie wedstrijden te gaan geven we het niet op. Ik geloof er nog steeds in dat we het redden."

    Plaats een reactie

    Bekijk het laatste nieuws