
Prachtig: Feyenoord-aanhangers steken Royston Drenthe hart onder de riem
Feyenoord-fans hebben Royston Drenthe donderdagavond tijdens Feyenoord - Panathinaikos een hart onder de riem gestoken. De oud-speler werd vorige week getroffen door een herseninfarct.
In De Kuip werd in de eerste helft een spandoek getoond. 'Sterkte Royston!', was erop te lezen. Drenthe ligt sinds vrijdag 17 oktober in het ziekenhuis, nadat hij werd getroffen door een herseninfarct. Inmiddels werkt de oud-speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid aan zijn herstel.
"De artsen en familie zijn heel hoopvol. Royston is een strijder en werkt hard aan zijn herstel. Daarin maakt hij al wel mooie stapjes", vertelde Tjarda Zeggelink, manager van FC De Rebellen, eerder deze week weten aan RTV Rijnmond. Volgens Zeggelink kwam het 'totaal onverwacht en uit het niets'.
Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart reageerden bij Rondo geschokt op het nieuws. "Hij wilde zijn leven weer beteren en weer gezond gaan leven", zei Sneijder bij Rondo. "Dat ging soms wat makkelijker dan andere keren. We zijn die weg samen ingegaan en ik had wel het gevoel dat hij er positief in stond. Hij zag ook dat hij wat anders moest gaan doen. Hij had al die longembolie gehad en dan krijg je dit er ook nog overheen. Dan komt die klap wel keihard binnen."
"Hij kwam een potje padellen bij mij", vult Van der Vaart aan. "Het is zo'n goedzak. Heel veel dingen zijn fout gegaan in zijn leven, maar in zijn hart bestaat er geen betere jongen. Laten we hopen dat het goed komt."



















