
Te Kloese: 'Kreeg handjevol serieuze aanbiedingen, onder meer uit Premier League'
Dennis te Kloese heeft na 'een handvol aanbiedingen', onder meer uit de Premier League, besloten om terug te keren naar Mexico. De 51-jarige bestuurder gaat per 1 juli aan de slag als sportief directeur bij het Mexicaanse Monterrey.
Te Kloese kondigde dit seizoen zijn vertrek aan als algemeen en technisch directeur van Feyenoord en werd de afgelopen weken in verband gebracht met een terugkeer naar Mexico. Zijn vrouw is geboren in Mexico en Te Kloese bekleedde tussen 2005 en 2008 meerdere functies in het land.
In eerste reactie laat de bestuurder weten dat 'het heel snel ging'. "Binnen 72 uur na de aankondiging van mijn vertrek bij Feyenoord kreeg ik meer dan een handvol serieuze aanbiedingen om te komen praten, onder meer uit de Premier League, de VS en uit Mexico. Clubs die je benaderen willen het liefst direct weten of je echt interesse hebt, omdat ze anders moeten doorschakelen. Vandaar dat het snel beslissen was."
"Mijn gezin en ik gaan nu terug naar het geboorteland van mijn vrouw en mijn twee dochters", gaat Te Kloese verder. "Het is een land waar we jarenlang echt fantastisch gewoond en geleefd hebben en ik goed en met succes heb kunnen werken. Goede herinneringen dus. Daar komt bij dat er bij C.F. Monterrey een grote en heel mooie uitdaging ligt, want de club heeft het de afgelopen jaren qua prestaties best moeilijk gehad."
Check nu Studio Oranje met 25-voudig international (en eenmalig Oranje-aanvoerder) Jeffrey Bruma!

















