
Te Kloese weigert afscheidsreceptie bij Feyenoord: 'Ben ik nou eenmaal niet van'
Dennis te Kloese heeft bij Feyenoord bedankt voor de afscheidsreceptie. Te Kloese wil 'in een kleiner comité' afscheid nemen van van Feyenoord. Per 1 juli gaat de bestuurder van Feyenoord aan de slag bij CF Monterrey in Mexico.
Feyenoord deelt het nieuws zelf op de clubkanalen. Het aanbod van een grote afscheidsreceptie met alle stakeholders van Feyenoord heeft Te Kloese inmiddels beleefd afgeslagen. "Om te beginnen ben ik nog gewoon aan het werk", deelt de bestuurder. "Er komt nog een borrelmoment in De Kuip, met alle collega's van club en stadion. Tenslotte plannen we nog een lunch in met wat vaste mediavolgers."
Groter dan dat wil hij het niet maken. "Grote partijen, daar ben ik nu eenmaal niet van. Bovendien, zo heb ik altijd al aangegeven, gaat het niet om mij, maar om Feyenoord. Ik wens de club, mijn opvolger en zeker ook de vele goede collega’s niets anders dan succes toe voor de toekomst."


















