
'Er is maar één club waar ik op dit moment wil spelen en dat is bij Feyenoord'
Tobias van den Elshout is erop gebrand om te slagen bij Feyenoord. De talentvolle middenvelder van de Rotterdammers is bezig aan zijn doorbraak in De Kuip en is erop gebrand om zich te kwalificeren voor de Champions League.
Feyenoord staat er goed voor met het oog op plaats twee. De Rotterdammers hebben een voorsprong van vijf punten op nummer drie NEC. In de thuiswedstrijd tegen AZ hoopt de ploeg van Robin van Persie een direct ticket voor de Champions League veilig te stellen. "Wat de trainer ook zegt: de ballen uit de broek werken. Als we dat brengen, komt de kwaliteit vanzelf boven. En het is aan ons om dat in die laatste wedstrijden te laten zien", vertelt Van den Elshout in gesprek met fanmagazine Hand in Hand.
De talentvolle middenvelder maakte dit seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord en kan de afgelopen weken zelfs rekenen op een basisplaats. "Er is maar één club waar ik op dit moment wil spelen en dat is bij Feyenoord. En de laatste maanden hebben mij alleen maar hongerig gemaakt naar meer. Ik heb echt hart voor deze club, hier wil ik doorbreken en het voelt goed dat zij dat vertrouwen ook in mij uitspreken."
Van den Elshout speelde tot dusver negen duels voor Feyenoord, maar was nog niet betrokken bij een doelpunt. "Maar voor nu ligt mijn focus volledig op Feyenoord en op hoe ik ervoor kan zorgen dat ik een vaste waarde word in het team", besluit de middenvelder.
Zondagmiddag neemt Feyenoord het in eigen huis op tegen AZ. Met een zege plaatst de ploeg van Van Persie zich voor de Champions League. De aftrap van het duel is om 16.45 uur.
















