
Gravenberch uit kritiek na boegeroep van eigen fans: 'Dit verdienen we niet'
Ryan Gravenberch baalt van het boegeroep van de eigen Liverpool-fans. De Liverpool-fans uitten hun onvrede nadat Rio Ngumoha na ruim een uur spelen naar de kant werd gehaald. The Reds speelden uiteindelijk 1-1 gelijk tegen Chelsea.
"Eerlijk gezegd hebben we hun steun hard nodig", begint Gravenberch in een interview met TNT Sports. "Ik denk dat ze denken: oké, we winnen niet, maar we verdienen dit eigenlijk niet. Ik vind dat de fans 90 minuten lang achter ons moeten staan, want ik denk dat het in de tweede helft was, toen ze achter ons stonden, dat we echt druk op hen konden zetten."
De 23-jarige Nederlander hoopt dan ook dat zijn ploeg in de laatste twee wedstrijden op veel support kan rekenen. "Dus hopelijk doen ze dat in de komende wedstrijden niet meer (boegeroep)." De Oranje-international is ook onder de indruk van Ngumoha. "Hij is echt goed. Hij is pas zeventien jaar oud en je ziet hoe hij speelt. Elke keer als hij de bal krijgt, wil hij de één-tegen-één aangaan. Hij is gewoon fantastisch. Ik hoop dat hij zo door kan gaan."
De ploeg van Arne Slot staat op de vierde plaats en houdt daarmee nog volop zicht op een Champions League-ticket voor volgend seizoen. "Chelsea heeft het hier heel goed gedaan, dus ik denk dat ze uiteindelijk ook het punt verdienen. Ik denk dat het geen geweldig seizoen voor ons is geweest. We hebben nog twee wedstrijden te gaan, dus we moeten proberen die te winnen en de Champions League-plek veilig te stellen."

















