
Guardiola krijgt lachers op de hand na City-zege: "Come on you Irons!"
Pep Guardiola vestigt zijn hoop op West Ham United in de titelstrijd van Manchester City met Arsenal. De manager sloot zijn persconferentie zaterdag af met een opmerkelijke kreet.
"Come on you Irons!", riep Guardiola aan het einde van zijn praatje, waarna hij zijn armen boven zijn hoofd kruiste. De kreet en het gebaar staan symbool voor West Ham United, dat het zondag in eigen huis opneemt tegen Arsenal. The Hammers kunnen Manchester City dus de helpende hand reiken in de Premier League-titelstrijd. Guardiola zal om 17.30 voor de televisie zitten, vertelde hij.
De City-manager geniet van de zinderende ontknoping in de Premier League. Zijn ploeg heeft nu twee punten minder dan Arsenal, met nog drie duels te spelen. "Ik hou hier van. Ik hou ervan om weer in deze situatie te zitten. We zullen dit seizoen minimaal als tweede eindigen, geweldig. Spanning? Nee, nee, nee. Als je het gevoel hebt dat er goed werk is geleverd, is het goed."



















