
Miljoenenvertrek lijkt in de maak bij Feyenoord: 'Ik wil dat ook niet verzwijgen'
Givairo Read speelde zondag misschien wel zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord in De Kuip. Dat realiseerde de rechtsback, die inviel tegen AZ (1-1), zich tijdens de wedstrijd, vertelt hij aan ESPN.
Feyenoord won niet, maar heeft de tweede plaats en het bijbehorende Champions League-ticket wel definitief binnen. "Het kan niet dat we zo beginnen. Dat is onacceptabel", steekt Read van wal. "Of het te maken had met spanning? Niet per se, want de sfeer in de kleedkamer was ontspannen. Ik heb geen idee waar het aan ligt."
Voor Read was het mogelijk zijn laatste optreden voor Feyenoord in De Kuip. De negentienjarige vleugelverdediger ligt goed in de markt en staat in de belangstelling van clubs als Bayern München en Manchester City. "Ik heb dat zeker beseft, ja", geeft hij toe.
"Het is geen geheim meer dat er clubs aan het kijken zijn en dat er misschien een stap aankomt in de zomer. Ik wil dat ook niet verzwijgen. Maar ik heb nog geen keuze gemaakt. Ik sta gewoon nog bij Feyenoord onder contract", aldus Read. "Het zou zomaar mijn laatste duel geweest kunnen zijn, maar dat wil ik niet zo snel zeggen."

















