Perez uit kritiek op Te Kloese bij Feyenoord: 'Van de zotte'

Perez: 'Dat is van de zotte, ze hebben zoveel geld over de balk gegooid'

19Reacties

Kenneth Perez vindt dat Dennis te Kloese door de voordeur kan vertrekken bij Feyenoord, maar ziet wel dat het een verkeerde keuze is geweest om een dubbelrol te vertolken. De directeur was de laatste jaren ook verantwoordelijk voor het transferbeleid en dat ging minder goed.

Een geëmotioneerde Te Kloese nam zondag afscheid in De Kuip. Hij kwam dit seizoen hevig onder vuur te liggen bij de achterban door zijn dubbelrol als zowel algemeen als technisch directeur. "Als je denkt dat die twee petten in deze tijd nog kan… Dat is van de zotte eerlijk gezegd", reageert Perez bij Dit Was Het Weekend.

De aankopen van Te Kloese bleken niet al te gelukkig. "Ze hebben geld over de balk gegooid. Hij heeft spelers gekocht die de trainer eigenlijk niet goed vindt en daar hebben ze ook nog heel veel geld voor betaalt. Dat is natuurlijk een krankzinnige manier van zaken doen", aldus de Deense analist. "Je koopt Borges, maar de trainer vindt het helemaal niks. Elf miljoen weg. Met Casper Tengstedt hetzelfde."