
Buitenspel: Valente slaat terug naar Feyenoord-fan: 'Blijf lekker thuis'
Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.
Valente dient Feyenoord-fan van repliek: 'Lekker thuis blijven volgend seizoen'
Luciano Valente bedankte de supporters van Feyenoord na het 1-1 gelijkspel tegen AZ, waarmee de Rotterdammers de tweede plaats in de Eredivisie veiligstelden. Waar de spelmaker veel warme reacties kreeg, schoot één fan uit zijn slof. 'Wat een reacties... een kinderhand is gauw gevuld. Niets om trots op te zijn.19 punten achter op lampies (PSV, red.). Geen topper gewonnen en spel niet om aan te gluren. Feyenoord onwaardig.'
Valente reageerde gevat op die kritiek. 'Blijf lekker thuis volgend seizoen', aldus de oud-speler van FC Groningen. Door de tweede plaats keert Feyenoord volgend seizoen terug in de Champions League.


















