
Van der Gijp maakt zich zorgen om Derksen: 'Johan is gewoon op, pas op jezelf'
René van der Gijp maakt zich zorgen over Johan Derksen. Gijp ziet De Snor aan de lopende band doorgaan op televisie, maar adviseert hem om wat rust te nemen. Dat vertelt Gijp in KieftJansenEgmondGijp.
Zelf stopte Gijp vorig jaar met de woensdag bij Vandaag Inside, zodat hij een dag rust heeft doordeweeks. Derksen is dat nog niet van plan. "Weet je wat nou het ergste is: ik wil me er nooit mee bemoeien, maar Johan is gewoon echt moe, echt op."
Volgend jaar lijkt VI nog niet te stoppen. "Dan denk ik: als we volgend jaar weer zo'n jaar aangaan, neem dan een dagje vrij", raadt Van der Gijp zijn collega aan. "Een maandag ofzo. Pas een beetje op jezelf."
Met zijn andere collega, Wilfred Genee, heeft Gijp minder medelijden. "Die hoeft dat niet. Die zou het liefst ook nog vier LP's opnemen in Curaçao, die wil maar bezig zijn." Michel van Egmond wil de presentator toch loven voor zijn werkethiek. "Ik heb daar wel respect voor, die werklust van hem. Hij blijft energiek, je ziet hem nooit geeuwen of moe zijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij af zegt voor iets, ongelofelijk."

















