'Iedereen binnen PSV gaat er vanuit dat Perisic volgend seizoen nog van ons is'

Lucius: 'Iedereen bij PSV gaat er vanuit dat hij volgend seizoen nog van ons is'

73Reacties

Bij PSV gaat iedereen er vanuit dat Ivan Perisic ook volgend seizoen nog in Eindhoven te bewonderen is. Dat bevestigt assistent-trainer Theo Lucius in De Rood Wit Podcast. Het afgelopen seizoen was er veel te doen over de toekomst van de ervaren Kroaat, die onder meer in de belangstelling stond van zijn oude club Internazionale.

Tommie van der Leegte gooit het balletje over Perisic op in de podcast over PSV. "Wat gaat Perisic eigenlijk doen?", vraagt hij zich hardop af. "Daar hoor je niks over. Hij heeft nog een jaar contract, dus dan snap ik het", wordt er gedoeld op het contract van de Kroaat die nog doorloopt tot medio 2027.

Vervolgens wordt er gesteld dat Peter Bosz er vanuit gaat dat hij ook na dit seizoen en na de zomer nog kan beschikken over de 37-jarige aanvaller. "Iedereen", valt Lucius binnen. "Wij gaan er gewoon vanuit dat hij volgend jaar nog van ons is", bevestigt de huidige assistent-trainer van de Eindhovenaren.

Volgens Van der Leegte is dat een goede zaak. "Ik vind het echt bizar hoe fit hij is en hoe hij zichzelf altijd kan motiveren. Hij heeft één rare actie gehad dit jaar. Dat was die tackle met die kaart, waardoor hij Ajax miste", klinkt het tot besluit.