
Van Persie uit dankbaarheid bij Feyenoord: 'Ondanks uitdagingen alles gegeven'
Robin van Persie maakte met Feyenoord geen eenvoudig seizoen door, maar uiteindelijk werd de tweede plaats binnengesleept. Met nog één speelronde te gaan uit de oefenmeester van de Rotterdammers op social media zijn dankbaarheid aan supporters, spelers en stafleden.
'Grote dank aan onze supporters voor jullie steun en passie dit seizoen. Waar wij gingen, waren jullie', opent Van Persie, die ook mensen bij de club in het zonnetje wil zetten. 'Ook veel waardering voor de spelers, staf en alle medewerkers die, ondanks de uitdagingen, dag in dag uit alles hebben gegeven voor deze fantastische club. Zondag nog één keer alles geven voor Feyenoord', verwijst de trainer naar de seizoensafsluiter, zondag om 14:30 uur, uit bij PEC Zwolle.
Na een voortvarende start waarin Van Persie zich met Feyenoord leek te kunnen gaan meten met PSV, kwam er een terugval bij de Rotterdammers. Met horten en stoten werd uiteindelijk deelname aan de Champions League behaald, door het verzekeren van de tweede plaats. De oefenmeester lijkt zo goed als zeker ook volgend seizoen aan het roer te staan bij Feyenoord, nu de doelstelling van de club behaald is en er in de top van de club al de nodige verschuivingen zullen optreden na het vertrek van zowel algemeen als technisch directeur Dennis te Kloese.
Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel, met een bezorgde Van Hanegem over Ajax, dé ideale Feyenoord-transfer én een huilende Michiel Kramer.

















