
Johan Derksen reageert fel op woorden van Gijp: 'Klinkklare onzin'
Johan Derksen laat weten dat de mensen zich geen zorgen hoeven te maken over zijn gezondheid. René van der Gijp uitte eerder zijn bezorgdheid over Derksen, maar De Snor vindt dat zijn collega zich er niet mee moet bemoeien.
"Weet je wat nou het ergste is: ik wil me er nooit mee bemoeien, maar Johan is gewoon echt moe, echt op", vertelde Van der Gijp in KJEG. Maar Derksen laat zich in een interview met De Telegraaf uit over de uitspraken van zijn VI-collega. "Ik vind het persoonlijk klinkklare onzin."
"Ik vind het heel aardig dat hij zich zorgen maakt over mij. Maar daar is geen enkele reden toe. René moet zich niet met mijn schema bemoeien. Als ik niet meer kan, zeg ik dat wel", gaat Derksen verder. "Ik word weleens moe van Wilfred en René. En nee, ik ga niet zeggen waarom, dat weten zij wel."
Waar Van der Gijp elke woensdag afwezig is bij de uitzending van Vandaag Inside, is dat voor Derksen geen optie. "Ik ben dan wel 77 jaar, maar ik kan wel een uurtje werken per dag. Dat kost mij geen enkele moeite. René zit anders in elkaar. Hij wil zijn leuke leventje niet opgeven voor zijn werkzaamheden."
Komende zomer reist de oud-voetballer met VI mee naar Curaçao tijdens het WK, maar daar kijkt hij niet echt naar uit. "Ik zie dit puur professioneel. Ik werk bij de commerciële tv. Als John de Mol een deal maakt met Corendon, dan hebben wij maar naar Curaçao te vertrekken. Ik ben niet zo’n liefhebber van het eiland Curaçao. Ik vind dat een verzameling van iets te rijk geworden mensen, die in mijn ogen onder de categorie patsers horen, en daar naartoe trekt."
















