Feyenoord presenteert derde tenue voor seizoen 2026/2027

Feyenoord lanceert nieuw tenue, dat te bewonderen zal zijn in de Champions League

Update: 13 mei 2026 om 09:52
51Reacties

Feyenoord heeft het derde tenue voor het seizoen 2026/2027 gepresenteerd. De Rotterdammers zullen het shirt ook gaan gebruiken voor de wedstrijden in de Champions League, zo schrijft de club via de officiële kanalen. Het is een donkerblauw tenue met oranje accenten.

In samenwerking met sponsor Castore heeft Feyenoord woensdagochtend het derde tenue gelanceerd voor volgend seizoen. 'Performance en stijl komen samen in een moderne look met kleuren die direct in het oog springen', schrijft de club. 'Kortom: een tenue voor iedere Feyenoord-supporter.'

Verder spreekt Feyenoord over een 'frisse combinatie' van blauw met oranje details op het shirt. Daardoor is er volgens de Rotterdammers sprake van 'een aansprekende uitstraling' van het shirt. 'Het patroon van grafische lijnen en geraffineerde details zorgt voor een shirt dat zowel op als buiten het veld tot zijn recht komt.'

Het nieuwe tricot van Feyenoord is vanaf woensdagochtend om 09.30 uur in de verkoop. Mogelijk spelen de Rotterdammers aankomende zondag in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle al in het nieuwe tenue, maar daar is nog niks over gezegd. Het is in ieder geval de bedoeling dat de spelers van Feyenoord het derde tenue volgend seizoen gaan dragen in de Champions League.