
Hélène Hendriks kon opvallende 'transfer' maken: 'Speel daar geen spelletjes in'
Hélène Hendriks is recentelijk op gesprek geweest bij RTL. Dat onthult de presentatrice in de nieuwste aflevering van HNM De Podcast. Hoewel Hendriks op gesprek ging, maakte ze al snel duidelijk dat ze een overstap niet zag zitten en 'gewoon' zal blijven bij Talpa Network, waar ze komende zomer tijdens het WK De Oranjezomer zal presenteren.
"Dat was een geheel vrijblijvend gesprek", begint Hendriks. "Ik heb in dat gesprek direct aangegeven dat ik graag bij SBS wilde blijven. Ik speel daar geen spelletjes in. We hebben het niet gehad over geldbedragen, ik was gewoon duidelijk."
"Het was dus een kopje koffie met een kleine ondertoon?", vraagt co-host Noa Vahle. "Niet een kleine, gewoon een duidelijke ondertoon", corrigeert Hendriks. "Het is toch helemaal niet raar dat je een kopje koffie gaat drinken. Dan moet je gewoon eerlijk zijn."
Recentelijk kwam al naar buiten dat Hendriks een akkoord had met Talpa over een meerjarig contract. De presentatrice zal binnenkort een vijfjarig contract tekenen bij het netwerk, waardoor ze de komende jaren De Oranjezomer zal presenteren. "Ik teken het contract als het er ligt", besluit ze.

















