
'Ik zat 22 jaar bij Feyenoord maar speelde niet meer, dan moet je verder'
Justin Bijlow voelt zich enorm op zijn plek bij Genoa, vertelt hij in gesprek met Ziggo Sport. De 28-jarige doelman doet het goed in Italië en hoopt zich nog in de WK-selectie van Ronald Koeman te spelen.
"Ik zat 22 jaar bij Feyenoord, maar speelde op een gegeven moment niet meer", begint Bijlow. "Dan moet je verder kijken. Genoa had me de kans geboden om hier te mogen spelen. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Zo is het tot stand gekomen. Ik ben hier heel warm opgevangen en dat voelt tot nu toe nog steeds heel goed."
Bijlow werd kort na zijn komst direct voor de leeuwen gegooid. Sindsdien is hij de onbetwiste eerste doelman. "Je past je snel aan in het voetbal, zeker als je ook snel mag spelen. Ik voel me thuis hier. Ik heb het naar m'n zin", aldus de keeper, die het hoogst haalbare wil bereiken. "Ik heb altijd de droom gehad om bij Feyenoord te spelen en daarnaast zo goed mogelijk te worden."
"Natuurlijk heb je de droom om zo hoog mogelijk te voetballen. Dat heb ik nog steeds. Ik wil nog steeds het hoogst haalbare halen. Als ik klaar ben met voetballen, hoop ik dat mensen over me zeggen dat ik nooit heb opgegeven. Mijn verleden (blessuregeschiedenis, red.) spreekt voor zich, denk ik. Ik heb nooit opgegeven en ben altijd doorgegaan", aldus Bijlow.
Check de nieuwste aflevering van VP’s Willem & Wessel, met een bezorgde Van Hanegem over Ajax, dé ideale Feyenoord-transfer én een huilende Michiel Kramer.

















