
Kieft heeft begrip voor veelbesproken Feyenoord-moment: 'Kost heel veel energie'
Dennis te Kloese nam afgelopen zondag in tranen afscheid van het Feyenoord-publiek, nu hij de club gaat verlaten. Wim Kieft begrijpt de emotie bij Te Kloese, zo geeft hij aan in KieftJansenEgmondGijp. Rob Jansen zegt Te Kloese het moment met de supporters van harte te gunnen.
Kieft kan de emotie van Te Kloese wel plaatsen. "Ik begrijp dat wel. Buiten die Champions League, want dat is natuurlijk heel belangrijk voor die club. En buiten wat er met Van Persie is gebeurd. Hoe je het ook wendt of keert, het is toch iets wat heel veel energie kost, om voorzitter van Feyenoord te zijn. In het goede en in het slechte."
"Ook al is Te Kloese professioneel en ervaren, kritiek op dat niveau ís niet leuk", haakt Jansen in. "En God mag weten wat er binnenshuis gebeurt, of met de familie. Weinig mensen kunnen daar tegen, tegen al die ellende. En dat uit zich dan hierin. Dan toont hij emotie, wat ook door het publiek werd beantwoord. Dat gun ik hem van harte."
"Dat is ook wat, hoor. Want je moet daar naar die tribune lopen waar twee weken geleden nog mensen met een spandoek met 'Dennis Out' stonden", merkt Michel van Egmond op. "Daarom is dit nu de andere kant, en ik denk dat iedereen hem dat gunt", besluit Jansen.

















