
Johan Derksen ziet ‘dolksteek’ naar collega: ‘Dit kan niet, dit is onterecht’
Hélène Hendriks heeft gereageerd op de 'dolksteek' van Jack van Gelder. De voormalig commentator vertelde onlangs aan Privé dat hij zich 'weggemoffeld' voelt door de redactie en hij gaf aan dat hij geen zin heeft om incidenteel aan te schuiven. Hendriks is niet blij met de sneer van Van Gelder.
"Eerst steekt hij een dolk in je rug en daarna trekt hij hem er ook nog uit", begint Thomas van Groningen het gesprek in Vandaag Inside. "Ja, ja", reageert Hendriks weifelend. "Gelukkig heeft hij hem eruit getrokken", reageert ze gevat. "Hij was wel teleurgesteld, maar niet boos", haakt René van der Gijp in.
"Je krijgt weleens een tikje. Dat zijn we allemaal gewend in het medialandschap. Als het terecht is, moet je je mond houden en stil zijn. Maar dit tikje was redelijk onterecht en vond ik wel lastig", gaat Hendriks verder. "Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om daarop te reageren. Wat ik nog wel belangrijk vind om te zeggen, is dat hij een belangrijk detail vergeet. Wij hebben altijd gezegd dat wij hem er graag bij hebben bij het WK, maar hij heeft zelf de deur dichtgetrokken en dat komt onder meer door het aantal keren dat hij mocht aanschuiven", aldus Hendriks.
"Dat is zijn eigen keuze, maar als je je twee dagen later bedenkt... Dan moet ik dus voor de vierde keer hemel en aarde bewegen bij Talpa en de redactie. Op een gegeven moment heb je ook te maken met geloofwaardigheid", zegt Hendriks. "De enige die je niets kwalijk kan nemen, is Hélène", vindt Johan Derksen tot slot.
Check nu de nieuwste #DoneDeal met al het transfernieuws over Ajax, Feyenoord en PSV!

















