Noa Lang over woede-uitbarsting op het veld na kampioenschap Galatasaray

Noa Lang doet onthulling na woede-uitbarsting op het veld: 'Was boos op hem'

Update: 15 mei 2026 om 23:57
35Reacties

Noa Lang heeft een boekje opengedaan over zijn woede-uitbarsting op het veld na het behalen van het kampioenschap met Galatasaray. De door Napoli verhuurde linksbuiten was op beelden te zien, waarop hij tekeer ging terwijl hij aan het bellen was met iemand. Lang heeft nu verteld wie op dat moment aan de lijn had.

Op beelden die rondgaan op X is te zien dat Lang met iemand aan het bellen was, vlak nadat Galatasaray kampioen van Turkije was geworden. "Ik was boos op mijn vader", zegt Lang in een interview tegen FutbolArena. "Ik vroeg: waar ben je? Ik wilde hem het veld op krijgen", gaat de Oranje-international verder.

"Hij zei constant: 'ik ben hier'. Ik belde hem uiteindelijk via video en hij zei gewoon hetzelfde. 'Waar is dat 'hier' dan?!', riep ik. Ik kon hem gewoon niet vinden", vertelt een lachende Lang. Gelukkig voor de linksbuiten, en zijn vader, kwam het allemaal goed. "Uiteindelijk heb ik hem wel op het veld gekregen."

Lang wordt momenteel door Napoli verhuurd aan Galatasaray. In Turkije maakt de Oranje-international niet de allerbeste indruk, want de kans is groot dat Lang 'gewoon' terugkeert in Italië.

Check nu de nieuwste #DoneDeal met al het transfernieuws over Ajax, Feyenoord en PSV!