
NEC-uitblinker hoopt op WK-oproep: 'Wie droomt daar niet van om aan mee te doen?'
NEC-middenvelder Darko Nejasmic heeft nog twee grote doelen dit seizoen. De Kroaat wil Europees voetbal halen met de Nijmegenaren en hoopt op een oproep voor het WK van komende zomer in de Verenigde Staten, Mexico en Canada.
NEC hoopt nog altijd de derde plek te bemachtigen in de Eredivisie. Momenteel bezet de ploeg van Dick Schreuder de vierde plaats. Willen ze nog een plekje stijgen is het afhankelijk van het resultaat bij PSV - FC Twente. NEC hoopt op puntverlies van de Tukkers, maar dan moet het zelf in ieder geval eerst zien te winnen van Go Ahead Eagles in eigen huis.
"We zullen na de wedstrijd zien wat er gebeurt met alle resultaten", steekt Nejasmic van wal in gesprek met Omroep Gelderland. "Wij moeten eerst ons deel volbrengen, dat is het belangrijkste. Dan mogen we kijken naar de andere uitslagen. We hebben zelf geen last van druk. Het is meer een soort prettige spanning, dit is geweldig om mee te maken", gaat de Kroatische middenvelder verder.
Nejasmic is dit seizoen een vaste waarde in de basis bij NEC en een van de grote uitblinkers. Hij hoopt dat ook de bondscoach van het nationale elftal dat heeft gezien. "Als kind keek ik altijd al naar het WK. Wie droomt er niet van om daaraan mee te mogen doen?", vraagt hij zichzelf hardop af. De 27-jarige Kroaat heeft nog altijd geen interlands achter zijn naam. "Maar eerst de droom van zondag."
Check nu de nieuwste #DoneDeal met al het transfernieuws over Ajax, Feyenoord en PSV!


















