
Machtsgreep Van Persie bij Feyenoord weersproken: 'Is uit zijn verband getrokken'
Dat Robin van Persie de macht aan het grijpen is bij Feyenoord nu Dennis te Kloese aan de vooravond van zijn vertrek staat, is onjuist. Dat heeft de afzwaaiende algemeen- en technisch directeur van de Rotterdammers weerlegd in Goedemorgen Eredivisie op ESPN.
Van Persie vertelde vorige week tegenover het Algemeen Dagblad dat hij al bezig is met volgend seizoen. "Ik bepaal wie weg mag en wie blijft. Ik ga over mijn staf en mijn spelers. Ik bepaal de werkwijze en de speelwijze. Ik beslis uiteindelijk over mijn selectie. Ik kan me toch juist nu focussen op wat ik vind van potentiële versterkingen", zo liet hij doorschemeren.
Dat klopt niet volgens Te Kloese. "Dat is ook een beetje uit zijn verband getrokken", vertelt de bestuurder. "Er komt een nieuwe technisch directeur en een nieuwe algemeen directeur. Dat komt bij een algemene en technische directie. Daar zal de trainer een grote stem in hebben, zoals dat ook hoort. Ik denk dat je een trainer daarin mee moet nemen. Je zal nooit een speler in je kleedkamer moeten hebben waarmee hij het niet eens is", aldus Te Kloese.
"De transfers en de beslissingen hebben grote gevolgen op de lange termijn voor Feyenoord. Dat moet je niet uit het oog verliezen. Daarin zit Feyenoord nu in een hele goede positie", besluit de afzwaaiende Te Kloese.
Check nu de nieuwste #DoneDeal met al het transfernieuws over Ajax, Feyenoord en PSV!

















