
Van Persie doet beroep op Sterling bij Feyenoord: 'Het is sneu en tragisch'
De basisplaats van Raheem Sterling in de Eredivisie-afsluiter van Feyenoord tegen PEC Zwolle is 'sneu, tragisch en pijnlijk'. Dat stellen ESPN-analisten Bram van Polen en Ronald Waterreus. Karim El Ahmadi heeft een andere mening.
Net als onder meer Casper Tengstedt staat Sterling zondagmiddag aan de aftrap bij Feyenoord in Zwolle. "Ik vind het ergens wel een beetje sneu. Ik heb met hem te doen", reageert Van Polen bij De Eretribune. "Hij zal van tevoren hebben gedacht: in de Eredivisie ga ik wel weer tot mijn recht komen. Maar het is op alle fronten onwijs tegengevallen. Ik weet niet of je hem er een plezier mee doet (om Sterling op te stellen, red.). Het is tragisch."
Waterreus noemt het 'pijnlijk' voor Sterling, maar krijgt Karim El Ahmadi niet mee. De oud-Feyenoord vindt de basisplaats juist heel normaal. "Voor zijn volgende stap is het misschien wel gunstig dat hij vandaag negentig minuten speelt." Waterreus moet erom lachen. "Nou, ik ben benieuwd wat die volgende stap gaat zijn." El Ahmadi: "Hij moet toch nog wel ergens kunnen voetballen?" Van Polen stelt tot slot dat Sterling 'echt niet' bij Feyenoord gaat blijven.

















