
Dumfries goudeerlijk over clausule in Inter-contract: 'Iedereen weet dat'
Denzel Dumfries heeft ruiterlijk toegegeven dat er een afkoopclausule in zijn contract staat bij Internazionale. De Oranje-international is voor 25 miljoen euro op te halen bij de Italiaanse kampioen en gaat na het WK met Inter in gesprek over zijn toekomst.
In gesprek met Libero wordt Dumfries gevraagd naar zijn toekomst bij Inter, dat zondag kampioen van Italië werd. "Kijk, er zijn geen geheimen", begint de voormalig speler van Sparta Rotterdam, sc Heerenveen en PSV. "Iedereen weet dat er een clausule in mijn contract staat."
Naar verluidt is de hoogte van die clausule 25 miljoen euro. "Ik kan je vertellen dat ik hier echt heel gelukkig ben. Er komt een WK aan, en daarna, zoals elk jaar, ga ik met de club naar de situatie bekijken. Zo hebben we het altijd gedaan en zo doen we het ook deze keer."
Het is ook geen geheim meer dat Dumfries ervan droomt om in de Premier League te spelen. De dertigjarige Rotterdammer heeft er inmiddels zijn vijfde seizoen opzitten bij Inter, dat hem in de zomer van 2021 voor ruim veertien miljoen euro oppikte bij PSV.

















