Woede om besluit rond play-offs tegen FC Groningen

'Competitievervalsing en shitshow': fans woest door nieuws over FC Groningen-fans

Update: 18 mei 2026 om 12:05
120Reacties

Voetbalminnend Nederland heeft met afkeer gereageerd op het nieuws dat Groningen-supporters niet welkom zijn in Volendam. Daar wordt de play-off wedstrijd tegen Ajax afgewerkt. De Trots van het Noorden is totaal niet te spreken over deze beslissing en is nog in beraad.

Maandagochtend komt het besluit naar buiten. Op sociale media mengen mensen zich in de discussie over de beslissing. Ook De Telegraaf-journalist Jeroen Kapteijns verbaast zich, hij noemt het een 'shitshow'.