
Buitenspel: Wouter Goes maandag te gast in talkshow op tv
Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.
Goes te gast in Rondo
Wouter Goes is maandagavond te gast in Rondo op Ziggo Sport. Dat maakt de sportzender bekend. De 21-jarige mandekker van AZ zit aan tafel met Wytse van der Goot, Theo Janssen, Guus Hiddink en Khalid Boulahrouz. Goes zal terugblikken op het afgelopen seizoen en ook vooruitblikken op de transferzomer die komen gaat.
De rechtspoot staat naar verluidt open voor een stap naar het buitenland. Goes ligt nog tot medio 2028 vast bij AZ, dat dus hoog in de boom kan gaan zitten wat betreft de vraagprijs. De verdediger, die onlangs de beker won met AZ, kwam dit seizoen tot liefst 53 optredens.

















