
Perez begrijpt niets van huldiging 'grote club': 'Dat vind ik wel bijzonder'
Kenneth Perez begrijpt niet dat FC Twente een huldiging heeft gehouden om de vierde plaats in de Eredivisie te vieren. Dat vertelt de analist in de uitzending van Voetbalpraat op ESPN. De spelers van de Tukkers werden groots onthaald in Enschede.
Door de vierde plaats heeft Twente een ticket voor de voorrondes van de Europa League gepakt. Dat zorgde voor een feest in de stad bij de supporters en de spelers werden zelfs gehuldigd. "Ze worden vierde in deze Eredivisie en hebben daarvoor een huldiging. Wat? Dat vind ik best wel bijzonder", zegt Perez daarover.
Volgens de oud-voetballer, die in het verleden uitkwam voor FC Twente, is de prestatie te klein voor een huldiging. "Toen wij met Twente tweede werden, was er teleurstelling. Toen hadden we geen huldiging", legt hij uit. "Het jaar erna wel toen we kampioen werden. Dat is logisch."
Perez vindt het wel een knappe prestatie van Twente na een slechte seizoenstart. "Maar een huldiging? Het is Twente. Een grote club. Niet heel gek dat ze vierde worden", aldus de analist. "We moeten er ook voor oppassen dat alles maar gevierd moet worden. Je moet wat kunnen laten zien. Nu is alles maar een feest."

















