
Valentijn Driessen verrast door woorden Bosz: 'Heeft de deur opengezet'
Valentijn Driessen stelt dat Peter Bosz een draai heeft gemaakt met betrekking tot de rol van bondscoach van het Nederlands elftal. Volgens de journalist van De Telegraaf heeft Bosz de deur opengezet voor de KNVB. Driessen heeft ook een duidelijke mening over wie er na het WK bondscoach moet worden van het Nederlands elftal.
"Ik vond het heel bijzonder", begint Driessen tijdens de podcast Kick-off van De Telegraaf als de woorden van Bosz over het bondscoachschap van Oranje besproken worden. "Ik vond het heel raar, want bij het tekenen was daar nergens sprake van en niemand hoefde te bellen, want hij had niet voor niets een nieuw contract getekend. Nu gaf hij opeens een opening."

NED
19:00
20-06-2026
ZWE
Tijdens Studio Voetbal gaf de PSV-trainer aan dat er bepaalde clausules in zijn contract staan, maar Driessen weet meer. "Bosz heeft de deur opengezet naar de KNVB en er zijn afspraken voor andere clubs waarschijnlijk. Er staan namelijk clausules voor andere clubs in zijn contract, maar niet voor het Nederlands elftal. Toch houdt hij de deur wel open. Dat vond ik heel opmerkelijk."
Voor de journalist van De Telegraaf is het uitgemaakte zaak wie na het aankomende wereldkampioenschap met de scepter moet zwaaien bij het Nederlands elftal. "Ik zou hem graag zien als bondscoach van het Nederlands elftal na het WK in de Verenigde Staten, Canada en Mexico", besluit Driessen over de toekomst van Bosz.

















