
Van der Gijp voorziet grote tegenvaller voor Van der Vaart en Sneijder: 'Dat wordt niks'
René van der Gijp denkt niet dat de podcast Wes en Raf van Ziggo Sport een succes gaat worden. Woensdag kwam de eerste aflevering online, maar de analist verwacht dat de podcast een flop gaat worden.
Waar zijn tafelgenoot Wim Kieft nog denkt dat ‘die twee wel leuk zijn samen’, voorziet Van der Gijp dat de podcast van Van der Vaart en Sneijder een flop wordt. “Zij gaan het samen doen? Dat wordt niks. Ik geloof er niet in. Het zijn ontzettend leuke jongens, maar ik heb toch altijd als ik die kleine Sneijder zie, dat ik een beetje met hem heb te doen”, vertelt Van der Gijp.
De reden hierachter is het verleden waarin beide oud-spelers aangaven dat ze graag bij Ajax wilden werken. “Als je zo’n grote speler bent en je zegt dan dat je zo graag iets bij Ajax wilt doen. Zeg er dan bij wat. Je kan er beter gelijk bij zeggen wat je wilt doen. Dat heeft Van der Vaart ook lang gehad. Wees even concreet wat je kan”, vertelt Van der Gijp over de manier waarop Van der Vaart en Van der Gijp Ajax opriepen.
Van der Gijp is zelf ook al jaren betrokken bij een podcast. Met zijn vrienden Kieft, Rob Jansen en Michel van Egmond maakt hij de podcast KieftJansenEgmondGijp. Die show wordt deze weken opgenomen vanuit Curaçao.
Check de nieuwste aflevering van Studio Oranje over Smit, Van Dijk, Memphis, Sneijder, Acerbi en véél meer!

















