
VP-Voetbalkantine: 'Koeman moet Memphis niet meenemen naar het WK'
De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-Voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.
Stelling 1: 'Willem ll gaat alsnog terugkeren in de Eredivisie'
Stelling 2: 'Koeman moet Memphis niet meenemen naar het WK'
Stelling 3: Volgt om 17:00 uur

















