
Ajax-fans eisen wissel van dissonant: 'García moet hem eruit halen'
Wout Weghorst speelde een ongelukkige eerste helft tijdens het duel van Ajax met FC Groningen. De spits van de Amsterdammers miste twee grote kansen, waardoor de club met een voorsprong van 'maar' één doelpunt de rust inging.
De eerste 45 minuten van Weghorst worden uitvoerig besproken op X:

















