
'Ik vond het al raar dat Feyenoord Zechiël dit seizoen naar Utrecht liet gaan'
Het is raar dat Feyenoord Gjivai Zechiël dit seizoen heeft verhuurd aan FC Utrecht. Daarvan is Mike Verweij overtuigd, zo laat hij weten in Kick-off. Laatstgenoemde krijgt daarnaast de vraag of de middenvelder volgend voetbaljaar wél voor zijn kans moet gaan in De Kuip.
"Zie jij hem naar Feyenoord gaan? Denk jij dat dat op dit moment de juiste stap is in zijn carrière? Twente en NEC zijn ook in de markt voor Zechiël", krijgt Verweij voorgeschoteld in de podcast van De Telegraaf. "Hij staat toch gewoon onder contract bij Feyenoord?", reageert de journalist in eerste instantie. "Als Feyenoord zegt: je komt hier voetballen, dan is er helemaal geen discussie."
Zechiël draait op huurbasis een sterk seizoen bij FC Utrecht. De middenvelder liet recent weten daar ook met Feyenoord-trainer Robin van Persie over gesproken te hebben. Die zou hebben aangegeven dat Zechiël volgend seizoen een kans krijgt in De Kuip. "Dat ging om een telefoongesprek en is hem niet eens persoonlijk verteld", worden die uitspraken in Kick-off genuanceerd.
"Ik vond het al heel raar dat ze hem dit seizoen naar Utrecht lieten gaan", laat Verweij zijn licht op de situatie schijnen. "Hij kan moeiteloos mee in de Feyenoord-basis. Ik vind het echt een goede voetballer", besluit de journalist.

















