
Sparta-sterkhouder emotioneel na transfervrij vertrek: 'Dat doet me wel pijn'
Joshua Kitolano baalt ervan dat hij Sparta Rotterdam geen transfersom oplevert. De Noorse middenvelder vertrekt na vier jaar bij de Rotterdamse club. Kitolano weet nog niet waar hij volgend seizoen te bewonderen is.
"Ik ga deze stad en club ontzettend missen. Maar vooral de mensen. Vier jaar is een eeuwigheid voor een voetballer tegenwoordig", begint Kitolano in een interview met Voetbal International. "Dus dat gaat me niet in de koude kleren zitten. Het Kasteel en de club geven me een thuisgevoel. Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Het is raar dat het opeens afgelopen is."
Dat de club niets aan hem verdient, zit de 24-jarige middenvelder niet lekker. "Dat maakt me eerlijk gezegd een beetje verdrietig. Ik had Sparta graag een transfersom teruggegeven. Dat is altijd mijn plan geweest. Maar het doet me wel pijn dat ik niet óók wat geld heb opgeleverd. Afgelopen zomer was een goed moment daarvoor geweest en ook in de winter kon het nog met Feyenoord. Maar dat is niet gebeurd. Dat kwam mede door blessures. Ik heb altijd slechte timing gehad; veel blessures in de zomerse en winterse transferperiodes."
Check nu de nieuwste #DoneDeal over Ajax, targets van Feyenoord, potentiële PSV-transfers en véél meer!

















