
'De twee spelers zelf en Van Persie willen niet dat zij terugkeren bij Feyenoord’
Calvin Stengs en Ramiz Zerrouki hoeven als het aan trainer Robin van Persie en de spelers ligt, niet terug te keren bij Feyenoord. Dat meent Mikos Gouka. Het duo wordt respectievelijk verhuurd aan Pisa en FC Twente, maar keert 'gewoon' weer terug naar De Kuip, maar daar zit niet iedereen op te wachten.
Ook lijken zowel Stengs als Zerrouki niet heel warm te lopen voor een terugkeer. "Het gaat vooral over het algemene plaatje. Ik heb me daar nooit thuis gevoeld en op mijn gemak gevoeld", vertelde de controlerende middenvelder. "Ik zie het na het interview niet zo voor me dat die zich daadwerkelijk weer gaan melden", reageert Feyenoord-watcher van RTV Rijnmond, Dennis van Eersel, in FC Rijnmond.
"Dat heeft niet zoveel zin. Als je bouwt richting een nieuw seizoen, wil je daar ook iets van positiviteit in. Dat ga je met deze twee erbij niet krijgen", doelt Van Eersel op het duo. "Ik verwacht ook dat Van Persie gaat zeggen: deze twee wil ik er niet bij hebben", haakt Michiel Kramer in.
Gouka, Feyenoord-watcher voor het Algemeen Dagblad, weet meer. "De spelers willen niet en Van Persie wil niet", is hij stellig. "Bij de verkoop zal Feyenoord ook het verlies moeten pakken. Er zijn er veel meer, Ivanusec ook. Van Persie heeft in de zomer gedacht: ik heb die niet meer nodig. Als ze dan wel weer op het trainingsveld staan, doe je wel een stap achteruit", besluit hij.
















