
Boskamp prijst Feyenoord-aanstelling: 'Dan heb je het gewoon prima gedaan'
Jan Boskamp is tevreden met de aanstelling van Dévy Rigaux bij Feyenoord. De Belg bevestigde deze week zelf dat hij bij Feyenoord aan de slag gaat als technisch directeur, iets waar Boskamp tevreden mee is.
"Ik ken hem van toen hij nog jeugdtrainer was bij Club Brugge", begint Boskamp tegenover HBVL. "Hij heeft zich doorheen de jaren goed opgewerkt en nu is hij bij de grootste club ter wereld beland, dan heb je het gewoon prima gedaan", stelt hij met een glimlach.
Toch tempert de tweevoudig international van Oranje de verwachtingen. "In Rotterdam zijn ze alvast in de wolken met zijn komst. Iedereen heeft het daar over hoe hij Ardon Jashari heeft ontdekt en voor een recordbedrag aan AC Milan heeft verkocht. Alsof hij dat helemaal in z'n eentje gepiept heeft", lacht Boskamp.
De officiële aankondiging van Feyenoord over Rigaux laat nog op zich wachten, maar zelf vertelde hij aan Sporza dat hij zo vroeg als 1 juni al zijn werkzaamheden in Rotterdam kan beginnen.

















