Huiberts gaat niet naar Feyenoord

Feyenoord moet streep zetten door naam AZ-directeur: 'Deur staat niet op een kier'

36Reacties

Max Huiberts heeft geen contact gehad met Feyenoord over het mogelijke technisch directeurschap. De bestuurder, die na dit seizoen afzwaait bij AZ, gaat even afstand nemen van het voetbal.

Algemeen- én technisch directeur van Feyenoord Dennis te Kloese vertrekt na dit seizoen bij de Rotterdammers om aan de slag te gaan in Mexico bij Monterrey. Huiberts werd heel kort als opvolger van de afzwaaiende Te Kloese genoemd, maar in gesprek met de NOS ontkent hij benaderd te zijn door Feyenoord. "Er is nooit contact geweest en de deur staat ook niet op een kier", is Huibers luid en duidelijk.

Zoals de technisch directeur eerder al aangaf, is het tijd voor een sabbatical. "Ik neem echt even afstand van de voetballerij. Er is meer in het leven", vertelt Huiberts. "Het eerste waar ik echt naar uitkijk, is in de tuin zitten met mijn vrouw. Eens genieten van ons huis, met een goed glas wijn erbij. Het gewoon allemaal in me opnemen."

Momenteel is Feyenoord al lang en breed doorgeschakeld en is het zeer dicht bij de komst van Dévy Rigaux. Hij komt over van het Belgische Club Brugge en heeft zijn jawoord al gegeven in De Kuip.