
Antwerp-fan zet opmerkelijke tattoo van Nederlandse spits: 'Dit heeft niemand'
Vincent Janssen mag dan wel afscheid nemen van Antwerp, bij de supporters blijft de Nederlander razend populair. Dat bewijst Antwerp-fan Wesley Roelen uit Oostmalle, die de spits nu zelfs op zijn arm liet vereeuwigen.
Na eerdere tattoos van clubicoon Toby Alderweireld, het Antwerp-logo en verschillende bekers, kreeg nu ook Janssen een plaats op zijn sleeve. Wesley koos daarbij bewust voor een iconisch moment: het doelpunt én de tong richting Union-doelman Anthony Moris na hun eerdere opstootje. “Het was een mooie revanche”, vertelt de supporter bij Het Nieuwsblad. “Dat moment moest vereeuwigd worden.”
Alsof dat nog niet genoeg was, liet Wesley de tattoo ook zien aan Janssen zelf tijdens een fandag van Antwerp. “Hij heeft zelfs zijn handtekening toegevoegd”, klinkt het trots. Die handtekening werd uiteindelijk niet mee getatoeëerd.
Zaterdag speelt Janssen - die een aflopend contract heeft in België - waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd voor Antwerp. Voor veel supporters wordt dat duidelijk een emotioneel afscheid van één van de grote publiekslievelingen van de voorbije jaren. En al zeker voor Roelen. "En ik hoop ook nog een beetje dat ik zijn truitje van deze wedstrijd nog in handen krijg, maar dat houdt hij misschien liever zelf", besluit hij.

















