
Ajax-fans missen één naam in opstelling García: 'Zo zonde, hij was juist zó goed'
Óscar García heeft zijn opstelling bekendgemaakt voor de finale van de play-offs tegen FC Utrecht. Ajax start in de basis met Youri Regeer en Kasper Dolberg in de basis. Dat gaat ten koste van respectievelijk Sean Steur en Wout Weghorst. Beide spelers zouden niet helemaal fit zijn, maar wel op de bank plaats kunnen nemen.
Vooral over het ontbreken van Steur balen Ajax-fans flink. Veel supporters melden zich dan ook op X om hun onvrede en het gemis van de Ajax-middenvelder te bespreken.
Bekijk hieronder een greep uit de reacties.
















