
Buitenspel: Godts deelt ideale Oranje-voorhoede en ruimt plek in voor Ajax-collega
Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.
Godts deelt ideale Oranje-voorhoede
Mika Godts heeft maandagavond voorafgaand aan de Eredivisie Awards zijn ideale aanval van het Nederlands elftal gedeeld. Het Talent van het Jaar zet zijn teamgenoot Wout Weghorst in de spits. "Noa Lang als linksbuiten en Weghorst in de spits. Jullie hebben niet echt een rechtsbuiten, hè? Doe maar Jeremie Frimpong", zegt Godts.
Ismael Saibari durft het niet aan. "Ik ben gelukkig geen bondscoach, dus ik hoef het niet te doen", lacht de PSV'er. Sami Ouaissa is het voor een groot deel eens met Godts. "Ik ben fan van Lang, dus ik zou op linksbuiten Lang zetten. Donyell Malen in de spits en Frimpong op rechtsbuiten."

















