René van der Gijp ontkent spanningen bij Vandaag Inside

Gijp reageert op 'ontploffingsgevaar'-geruchten bij VI: 'Iedereen wil dat maar...'

32Reacties

Volgens René van der Gijp klopt er niets van de geruchten over het mogelijke 'ontploffingsgevaar' bij Vandaag Inside. De drie heren van VI liggen volgens de oud-voetballer totaal niet op ramkoers met elkaar. Van der Gijp heeft het naar eigen zeggen prima naar zijn zin op Curaçao.

"Die programmatjes zijn prima joh", vertelt Van der Gijp tijdens KieftJansenEgmondGijp over zijn eerste periode op Curaçao. "Het is goed hier. Een lekker eiland." Vervolgens stuurt gespreksleider Michel van Egmond het gesprek richting het mogelijke 'ontploffingsgevaar' bij Vandaag Inside. Eerder sijpelden berichten door dat Wilfred Genee, Johan Derksen en Van der Gijp opnieuw op ramkoers zouden liggen.

Volgens Van der Gijp klopt daar helemaal niets van. "Prima", reageert Gijp desgevraagd. "Dat ligt helemaal niet op de loer. Dat wil iedereen maar. Iedereen wil dat het een keer stopt. Weet ik veel. We lagen gisteren alle drie op het strand, maar wel gescheiden van elkaar. Met muurtjes ertussen", lacht de oud-voetballer van PSV, Sparta Rotterdam en SC Heerenveen.

Al lachend vertelt Van der Gijp ook nog over de bezigheden van VI-collega Derksen op Curaçao. "Die heeft de pannenkoekjes ontdekt, dus die eet nu al twee weken pannenkoekjes. Voor de rest is daar ook niets mee aan de hand."