
Romano stellig: Barça 'pusht' en gaat 'all in' voor Premier League-aanvaller
FC Barcelona zet alles op alles om Anthony Gordon naar Camp Nou te halen. Dat schrijft Fabrizio Romano. De buitenspeler van Newcastle United is in gesprek met een delegatie van de Catalanen, die concurrentie hebben van Bayern München en uit de Premier League.
De gesprekken tussen Barça en Gordon lopen. Deco, sportief directeur van de Catalanen, is al naar Engeland afgereisd en Gordon zou een overstap naar Camp Nou graag rond zien komen. Daarom doet Barça er momenteel alles aan om een transfer in een stroomversnelling te krijgen. 'Ze gaan all in', aldus Romano. Onder meer Bayern München en clubs uit de Premier League zien de komst van Gordon ook wel zitten.
Het wachten is nu op Newcastle United, voor Gordon. Barça 'pusht' voor de komst van de aanvaller, maar een akkoord moet nog komen. Onder tussen hebben Bayern München en verschillende Engelse clubs de strijd om Gordon nog niet opgegeven. Er zou een heuse 'battle' gaande zijn, zo schrijft Romano woensdagochtend.
Gordon maakte dit seizoen zes doelpunten in de Premier League en hij verzorgde twee assists. Eerder kwam hij uit voor onder meer Everton. Komende zomer is hij in Noord-Amerika te vinden voor het WK met Engeland.
















