Oranje-internationals reageren op bekendmaking WK-selectie

Oranje-internationals reageren op bekendmaking WK-selectie: 'Ik voel me vereerd'

10Reacties

Meerdere Oranje-internationals hebben via Instagram al gereageerd op hun selectie voor het WK. Onder anderen Bart Verbruggen, Micky van de Ven, Jorrel Hato, Tijjani Reijnders en Noa Lang deelden hun trots op sociale media.

Marten De Roon was er dinsdag als de kippen bij op Instagram. Hij reageert op geniale wijze op de WK-selectie. Bart Verbruggen schrijft: "Een jongensdroom die uitkomt. Trots om Nederland te mogen vertegenwoordigen op het WK! Let's go!" Mark Flekken, de andere doelman, deelt een gezamenlijke post met zijn club Bayer Leverkusen.

Micky van de Ven laat weten: "Dankbaar en trots om Oranje deze zomer te mogen vertegenwoordigen op het WK." Jorrel Hato spreekt van een 'jeugddroom': "Een jeugddroom wordt werkelijkheid, vereerd om deel uit te maken van de Oranje-selectie."

Tijjani Reijnders deelde eveneens een uitgebreid bericht. "Ons land vertegenwoordigen op het grootste podium is een eer en iets wat ik nooit als vanzelfsprekend zal zien. Klaar om alles te geven voor dit team en onze fans." Noa Lang plaatste op zijn beurt meerdere stories: "Tweede WK, alle eer aan God."

Ondersteunend beeld bij het artikel