
Noa Lang reageert vol trots op post van Oranje-maatje: 'Droom is uitgekomen'
Justin Kluivert blijkt net op tijd hersteld om met Oranje naar het WK te gaan. Dat betekent dat hij samen met zijn beste vriend Noa Lang het Nederlands elftal vertegenwoordigt op een eindtoernooi. 'Droom is uitgekomen', schrijft die laatste op Instagram.
Kluivert liep begin januari een knieblessure op en moest zelfs onder het mes. Voor de 27-jarige aanvaller werd het WK daardoor een race tegen de klok. Deze wist hij nipt te winnen. Kluivert maakte vorige week zijn rentree bij Bournemouth. Zowel tegen Manchester City als Nottingham Forest deed hij ongeveer een kwartier mee.
Ronald Koeman haalt hem dus ook gelijk bij de selectie van Oranje. "Kluivert hebben we geselecteerd omdat - en dat wisten we al - hij goed hersteld is van de operatie." Dat zag de bondscoach de afgelopen dagen met eigen ogen in Zeist. "Ik ben onder de indruk van zijn frisheid."
Kluivert reageert verheugd. 'Trots om ons land te vertegenwoordigen', schrijft hij op Instagram. Onder meer Lang reageert meteen enthousiast: 'Droom is uitgekomen'. De twee speelden samen in de jeugd van Ajax en werden daar beste vrienden.

















