
Feyenoord doet veel moeite voor aanwinst: 'Niet alleen op financieel vlak'
Feyenoord heeft heel erg veel moeite gedaan om Dévy Rigaux als technisch directeur binnen te halen, zo vertelt de nieuwe bestuurder van de Rotterdammers in de podcast MidMid. Daarbij benadrukt Rigaux dat niet alleen geld de reden was voor een vertrek bij Club Brugge.
"Nee, het gaat niet alleen over geld. Sowieso niet", aldus Rigaux. "Het gaat altijd ook een stukje over beloning, net zoals dat bij spelers het geval is. Dat hoort erbij. Als ik nu zou zeggen van niet, dan klopt dat niet. Ik ga natuurlijk niet voor de helft werken bij Feyenoord. Dat is duidelijk."
De Nederlandse club wist Rigaux uiteindelijk te overtuigen om Club Brugge te verlaten. "Feyenoord heeft bovendien heel veel moeite gedaan om mij te overtuigen om voor hen te kiezen. Niet alleen op financieel vlak, maar ook op inhoudelijk vlak. Dat is altijd een combinatie."
"Ik besefte ook heel goed dat die tweede ster voor mij, na zeventien jaar, een soort volgende stap was. Een ambitieus moment, maar ook een beetje het einde van een cyclus. Ik kan nu zeggen dat ik hier toch iets achterlaat: twee titels en een beker. We hebben de voorbije jaren qua transfers goed werk geleverd."

















