
Wilfred Genee heeft dezelfde wens als René van der Gijp: 'Het mag niet van Talpa'
Wilfred Genee heeft, net als René van der Gijp, gevraagd om één vrije dag in de week. De presentator van Vandaag Inside kreeg van de programmabazen echter nul op het rekest. "Dan zeggen ze: dan is het er niet meer."
Al jarenlang is Genee, samen met Johan Derksen en Van der Gijp, één van de vaste gezichten van Vandaag Inside. In zijn eigen podcast 'Zolang Het Leuk Is' krijgt Genee de vraag of hij het bekende programma ook tegen een lager salaris dan nu zal blijven maken. "Dan zal ik wel eens wat vaker vrijnemen", luidt het antwoord van de presentator. Een vrije dag in de week staat tevens al langer op de wensenlijst van Genee, zo onthult hij.
"Ik heb ook gezegd op een gegeven moment: doe mij dan ook maar een dag vrij per week", doelt hij op het feit van Van der Gijp standaard de woensdagen mist. "Nou, toen was iedereen in de vlekken gelijk... Dat was absoluut geen optie. Kijk, René heeft nu een dag vrij gekregen en daarvan vond de leiding: dat kan. Maar als Johan of ik wegstappen, dan zeggen ze: dan is het er niet meer", licht Genee toe.
De presentator denkt daar zelf anders over. Een opvolger van zichzelf heeft hij dan ook al in beeld. "Ik zie dat Thomas van Groningen het absoluut over zou kunnen nemen. Die mogelijkheid is er dus", besluit Genee.

















